آئین نامه تشویق مقالات دانشگاه صنعتی سهند منتشر شد

به گزارش بانیما، دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند که در سال 1398 پیروز به انتشار مقاله ژورنال به همراه اعضای هیئت علمی در این دانشگاه شده اند، می توانند جهت دریافت تشویق مقالات خود اقدام نمایند.

آئین نامه تشویق مقالات دانشگاه صنعتی سهند منتشر شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشجویانی که در سال 1398 با اسم دانشجوی دانشگاه صنعتی سهند پیروز به انتشار مقاله ژورنال به همراه اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی سهند شده اند، می توانند جهت دریافت تشویق مقالات خود، اقدام نمایند.

بدین منظور ضروری است فرم درخواست تشویق مقالات دانشجویان، که در: سایت دانشگاه، بخش معاونت پژوهش و فناوری بخش فرم ها فرم های دانشجویان تحصیلات تکمیلی قرار داده شده، به وسیله متقاضیان تکمیل و تا آخر اردیبهشت ماه به آدرس اینترنتی اداره پژوهش [email protected] ارسال گردد.

گفتنی است، این فرم فقط مربوط به مقالاتی با تاریخ انتشار سال 1398 و یا 2019 است. تاریخ پذیرش مقاله ملاک نیست، شماره حساب به نام فرد متقاضی باشد.

دانشجویانی که نام دانشگاه صنعتی سهند را در بخش آدرس مقاله ذکر نموده و مقاله آن ها حاصل کار های پژوهشی در داخل دانشگاه تحت نظر و مشارکت عضو هیئت علمی دانشگاه باشد، مشمول تشویق هستند؛ بنابراین مقالاتی که نام داشجو صرفا در آن ها ذکر شده باشد، قابل تشویق نخواهد بود و باید حتما یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی سهند هم باسم نویسنده مقاله باشد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16376

به "آئین نامه تشویق مقالات دانشگاه صنعتی سهند منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئین نامه تشویق مقالات دانشگاه صنعتی سهند منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید