اخبار خوب در تمرین استقلالی ها

به گزارش بانیما، آرش رضاوند که در تمرین امروز تیمش حضور پیدا کرد، امیدوار است به بازی با آلومینیوم برسد.

اخبار خوب در تمرین استقلالی ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مصدومیت آرش رضاوند که با محرومیت و غیبت مهدی مهدی پور و روزبه چشمی همزمان شد، حسابی طرفداران استقلال را برای ملاقات هفته بعد برابر آلومینیوم نگران کرد و کام آن ها از پیروزی برابر ذوب آهن نیز تلخ شد.

رضاوند که در برترین روز های دوران حرفه ای خود به سر می برد، در دقایق پایانی ملاقات برابر ذوب آهن دچار مصدومیت شد و روز گذشته نیز تصویری از پای ورم نموده او در رسانه ها منتشر شد که شک و تردید ها درخصوص رسیدن یا نرسیدن او به بازی بعدی را افزایش داد.

استقلال که برای ماندن در کورس قهرمانی چاره ای جز پیروزی برابر آلومینیوم ندارد، بدون مهدی پور و چشمی با مشکل بزرگی برابر تیم خوب رحمتی روبرو است و غیبت رضاوند در این بازی می تواند مسائل ساپینتو را دو چندان کند، اما تصاویر تمرین امروز، کمی آبی ها را امیدوار نموده است.

رضاوند در تمرین عصر امروز به صورت اختصاصی تمرینات خود را شروع کرد و به نظر می رسد که او در روز های آینده، به شرایط بازی برگردد و از این بابت مسئله ای برای همراهی استقلال در بازی با آلومینیوم نخواهد داشت.

بدین ترتیب انتظار می رود که رضاوند و مهری دو بازیکن استقلال در خط میانی باشند و ساپینتو برای انتخاب نفر سوم در جدال حساس برابر اراکی ها، باید گزینه مورد نظرش را انتخاب کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 22409

به "اخبار خوب در تمرین استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار خوب در تمرین استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید