اختر: استقلال دستش خالی بود، الاهلی با یاری داور پیروز شد

به گزارش بانیما، بازیکن پیشین استقلال می گوید آبی پوشان مقابل الاهلی با کمبود نفر روبرو بودند و این مساله موجب شد تا نتواند مقابل این تیم عربستانی پیروز باشد.

اختر: استقلال دستش خالی بود، الاهلی با یاری داور پیروز شد

ادموند اختر، بازیکن پیشین استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شکست آبی پوشان مقابل الاهلی عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال با توجه به کمبود بازیکن و مصدوم هایی که داشت بازی قابل قبولی از خود ارائه کرد. تیم در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه دوم نمایش بسیار خوبی داشت و طی یک بدشانسی نتوانست به گل مساوی برسد. درباره گل دوم استقلال که مردود اعلام شد، باید بگویم که با اینکه من دانش داوری ندارم اما بعید می دانم گل دوم استقلال آفساید بوده باشد.

او درباره نبود مهاجمانی مثل مهدی قائدی و شیخ دیاباته گفت: مهاجم هایی که در استقلال مصدوم بودند، جزو بازیکنان خوب لیگ هستند. ارسلان مطهری در این بازی کارش را خیلی خوب انجام داد اما اگر دیاباته یا قائدی در این بازی بودند کار استقلال خیلی راحت تر بود.

بازیکن پیشین استقلال اضافه نمود: الاهلی با خوش شانسی و با یاری داور توانست سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. استقلال در این دستش خالی بود، تعویض هایی که فرهاد مجیدی در این بازی انجام داد، فرایند بازی را عوض کرد اما در نهایت استقلال این بازی را واگذار کرد. امیدوارم در بازی های بعدی این بدشانسی ها دست از سر استقلال بردارد.

او درباره عملکرد مسعود ریگی و علی دشتی اعلام کرد: مسعود ریگی یک بازیکن زحمت کش است که کارش را خیلی خوب انجام می دهد اما دشتی هم بعد مدت ها دوری از میادین بازی قابل قبولی داشت. دشتی با اینکه مثل دوران اوجش در سایپا نیست در این بازی نمایش قابل قبولی داشت.

اختر در خاتمه گفت: استقلال اگر قرار باشد مصدوم هایش روز به روز بیشتر گردد، به مشکل می خورد اما اگر مصدوم ها به بازی برگردند، کار استقلال راحت تر می گردد. امیدوارم مصدومیت های استقلال هر چه سریع تر رفع گردد تا شاهد موفقیت هر چه بیشتر این تیم باشیم.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7454

به "اختر: استقلال دستش خالی بود، الاهلی با یاری داور پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختر: استقلال دستش خالی بود، الاهلی با یاری داور پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید