ارزان ترین گوشی های نسل پنجم (5g) شیائومی

به گزارش بانیما، پوستر معرفی Redmi 20X که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است، اطلاعاتی را در خصوص گوشی 5g شیائومی به ما می دهد.

ارزان ترین گوشی های نسل پنجم (5g) شیائومی

خبرنگاران| اگر دنبال یک گوشی مالی و ارزان قیمت باشید، قطعا شیائومی Redmi یکی از بهترین گزینه هاست. شرکت Redmi که یکی از زیربرند های عظیم شیائومی است خود را برای عرضه گوشی جدیدش آماده می نماید. البته محتمل است این گوشی مانند نسل پیشین خود، فقط برای کشور چین عرضه گردد. البته این قضیه دیگر کسی را متعجب نمی نماید. حالا خبر ها از آن حکایت دارد که شیائومی در حال توسعه ارزان ترین گوشی 5g شیائومی خود است و به زودی آنرا به بازار عرضه خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران؛ پوستر معرفی Redmi 20X که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است، اطلاعاتی را در خصوص این گوشی به ما می دهد. طراحی و رنگبندی این گوشی در نگاه اول معین است. از اطلاعاتی که در پوستر دیده می گردد، می توان به قابلیت اتصال 5G، صفحه نمایش 90 هرتز و دوربین اصلی 48 مگا پیکسلی اشاره نمود. نسخه پایه این گوشی که با رم 4 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگ عرضه می گردد، ظاهرا حدود 999 یوآن قیمت گذاری شده است. قیمت جهانی آن نیز بر همین اساس حدود 152 دلار یا 128 یورو خواهد بود.

بنابراین اطلاعات این گوشی جدید شیائومی ردمی 20 ایکس نام دارد و به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 به زودی با قیمت 152 دلار عرضه خواهد شد. این برچسب قیمتی برای این محصول سبب شده تا با یکی از ارزان ترین گوشی های 5G جهان روبرو باشیم .

شیائومی در سال جدید میلادی بسیار پرکار ظاهر شده و محصولات متنوعی را روانه بازار نموده است. این کمپانی فارغ از عرضه خانواده شیائومی می 11 به عنوان شماری از بهترین گوشی های 2021، فهرست بهترین گوشی های شیائومی 2021 را با پوکو ام 3 و شیائومی ردمی کی 40 به عنوان رقبایی برای قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های سونی 2021 و بهترین گوشی های ال جی ادامه داد. حالا به نظر می رسد شیائومی برای بخش موبایل های ارزان قیمت نیز برنامه های مهمی دارد .

اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، طراحی ظاهری، معینات اصلی و رنگ بدی ردمی 20 ایکس را به ما نشان می دهد. این دستگاه از نمایشگری با برش حفره ای برای جای گیری دوربین سلفی بهره مند است. در پنل پشتی یک دوربین سه گانه با فلش ال ای دی دوگانه قرار داد یک قاب نقره ای سنسور های دوربین را در میان گرفته است.

دوربین اصلی این محصول یک سنسور 48 مگاپیکسلی است. همچنین در کنار دوربین اصلی دو دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر به چشم می خورند. عکاسی سلفی نیز به عهده یک دوربین 8 مگاپیکسلی است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی از دیگر امکانات این گوشی هستند و طبق انتظار ما، MIUI 12 بر پایه اندروید 11 بخش نرم افزاری این گوشی را شکل خواهند داد.

ابعاد دستگاه 162.6 در 74.8 در 9.9 میلی متر است و وزن آن 208 گرم می باشد. این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت (نصب شده در کنار دستگاه)، شتاب سنج، قطب نما نیز خواهد بود.

ردمی 20x توسط پردازنده هشت هسته ای MediaTek MT6833 Dimensity 700، 5G تغذیه می گردد در حالی که پردازنده گرافیکی آن Mali-G57 MC2 خواهد بود.

شما می توانید از تماشای فیلم یا بازی در Xiaomi Redmi 20X 5G لذت ببرید، زیرا ممکن است نمایشگر 6.57 اینچ (16.68 سانتی متر) با وضوح 1080، 24، 2400 پیکسل داشته باشد. جدا از این، Xiaomi Redmi 20X 5G احتمالاً Octa-Core را تأمین می نماید تا در هنگام دسترسی به چندین برنامه، از عملکرد بی نظیری لذت ببرید. همچنین، تلفن همراه پس از راه اندازی در گزینه های مختلف ذخیره سازی در دسترس خواهد بود. چنین دسترسی به شما امکان می دهد بدون نگرانی در خصوص محدودیت های فضا، پرونده های محلی، فیلم ها، تصاویر، فیلم ها، آهنگ ها و سایر موارد را به راحتی ذخیره کنید.

نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می نماید. این گوشی بنابر اطلاعات موجود یک محصول فایوجی است که در سه رنگ نقره ای، آبی و سبز ارائه خواهد شد و مدل پایه آن با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در چین 152 دلار قیمت خواهد داشت.

درگاه های اتصالی ردمی بیست ایکس، شامل Wi-Fi، GPS، USB Type-C، 3G و 4G خواهند بود.

انتظار می رود که Redmi 20X به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G در چین وارد بازار گردد. معینات و طراحی این گوشی نشان می دهد که این گوشی می تواند نسخه جدیدی از Redmi Note 10، 5G باشد که در مارس برای بازار های جهانی اعلام شد.

حالا باید دید رقابت سنگین و همه جانبه شیائومی با بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس و بسیاری برند های دیگر در سال 2021 به کجا خواهد رسید.

ما در خصوص گوشی Redmi 20X صحبت می کنیم که، منطق حکم می نماید، نسل بعدی Redmi 10X باشد. نسل قبلی این گوشی در ماه ژوئن میلادی در چین عرضه شده بود. پس انتظار می رود که تا عرضه مدل 2021 این گوشی حدود دو ماه دیگر باقی مانده باشد .

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: فرادید
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15709

به "ارزان ترین گوشی های نسل پنجم (5g) شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین گوشی های نسل پنجم (5g) شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید