اعزام طیبی به جام جهانی فوتسال قطعی است، حضور حسین شمس برای بدرقه

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران فردا پنجشنبه ایران را ابتدا به مقصد ترکیه و سپس به مقصد لیتوانی ترک می نماید تا خود را آماده حضور در جام جهانی فوتسال کند. این در حالی است که دنده حسین طیبی ملی پوش ایران در ملاقات با بلاروس آسیب دیده و وی هنوز شرایط بازی را ندارد.

اعزام طیبی به جام جهانی فوتسال قطعی است، حضور حسین شمس برای بدرقه

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد آخرین شرایط طیبی گفت: حسین در بلاروس مصدوم شد. از این بازیکن چند عکس گرفته شد و کمیته پزشکی هم درباره وی نظر داد. طبق گفته این کمیته، حسین تا سه هفته دیگر می تواند بازی کند که از این سه هفته، 10 روز آن گذشته است.

وی اضافه نمود: حسین دو روز است که تمرینات انفرادی خود را شروع نموده است. اگر خدا یاری کند، او می تواند بعد از مرحله گروهی جام جهانی به تیم ملی یاری کند. اعزام طیبی به جام جهانی قطعی است ولی به همان میزان سلامتی این بازیکن هم برایمان اهمیت دارد.

به گفته ناظم الشریعه، در آخرین تمرین تیم ملی فوتسال در داخل ایران که امروز برگزار می گردد، حسین شمس سرمربی پیشین تیم کشورمان هم حضور خواهد داشت. شمس به تازگی پیروز شد کرونا را شکست بدهد و خوشبختانه شرایط خوبی دارد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17177

به "اعزام طیبی به جام جهانی فوتسال قطعی است، حضور حسین شمس برای بدرقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام طیبی به جام جهانی فوتسال قطعی است، حضور حسین شمس برای بدرقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید