العین و الوصل فقط عذرخواهی می نمایند

به گزارش بانیما، بعد از نتایج ضعیف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان

به گزارش سایت کوووره العین و الوصل امارات که در لیگ قهرمانان آسیا همگروه استقلال و ذوب آهن هستند ،در این فصل نتایج غیرقابل قبولی کسب کردند به طوری که العین با اختلاف دوازده امتیازی با صدر جدول در رده دوم و الوصل هم در صندلی دهم لیگ چهارده تیمی جدول فوتبال باشگاهی امارات قرار دارند.

العین و الوصل فقط عذرخواهی می نمایند

در همین مورد خالد عیسی ،گلر ملی پوش العین به عذرخواهی از طرفداران تیم پرداخت و گفت: به خاطر نتایجی که در بازی های اخیر کسب کردیم، بسیار ناراحت هستیم و به طرفداران حق می دهیم اما تاریخ العین مملو از بازگشت های با قدرت هست و به طرفداران قول بازگشت پرقدرت می دهیم تا سکوها را راضی نگه داریم.

از سوی دیگر،راشد بالهول رییس هیات مدیره باشگاه الوصل با انتشار پیامی در حساب شخصی خود در توییتر خاطرنشان کرد: الوصل با طرفداران خودش همکاری می نماید و طرفداران این تیم مانند شرکای این باشگاه در جهت افتخار آفرینی هستند و پیروزی محقق نخواهد شد مگر با طرفداران، از همه طرفداران الوصل به خاطر نتایج ضعیفی که در لیگ سال جاری کسب کردیم ،عذرخواهی می کنم. این اتفاق ها به دلیل خستگی بازیکنان به خاطر بازی های خارجی،مصدومیت ها و محرومیت ها افتاده است.

گفتنی است که هر دوتیم قعرنشین گروه های آسیایی خود هستند،العین با دو امتیاز و الوصل با سه امتیاز در رده چهارم گروه های خود هستند.

3-220

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2556

به "العین و الوصل فقط عذرخواهی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "العین و الوصل فقط عذرخواهی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید