امری: پسر رئیس باشگاه حامی من است، با ژاکا در خصوص رفتارش حرف زدیم

به گزارش بانیما، سرمربی تیم فوتبال آرسنال مسئولیت نتایج ضعیف اخیر توپچی ها را برعهده گرفت اما گفت که یکی از تأثیرگذارترین مسئولان باشگاه حامی اوست.

امری: پسر رئیس باشگاه حامی من است، با ژاکا در خصوص رفتارش حرف زدیم

به گزارش خبرنگاران، مسائل تیم فوتبال آرسنال که تا پیش از این تنها به داخل زمین بازی محدود می شد، با ماجرای اهانت کاپیتان این تیم گرانیت ژاکا به طرفداران به خارج از زمین بازی هم کشیده شد. با تمام این ها سرمربی تیم، اونای امری می گوید مطمئن است که همچنان از حمایت یکی از تأثیرگذارترین افراد باشگاه برخوردار است؛ جاش، فرزند مالک باشگاه یعنی اِستَن کروئنکه.

جاش کروئنکه یکشنبه شب در استادیوم امارات شاهد بود که چگونه توپچی ها در هفته دهم لیگ برتر انگلیس، فزونی دو گله را با تساوی 2 - 2مقابل کریستال پالاس عوض کردند. تلخی این شکست، با رفتار ناشایست ژاکا هنگام خروج از زمین بازی - وقتی که در واکنش به هو شدنش از سوی طرفداران به آنها دشنام داد - مضاعف شد.

امری با اشاره به اتفاقاتی که در آن شب رخ داد به خبرنگاران گفت: همه ما مسئولیم، باشگاه، من و ... می دانیم که مسئولیم به همه یاری کنیم و وقتی که مرتکب اشتباهی می شویم باید آن را بپذیریم. به عنوان مثال روز یکشنبه پس از بازی، جاش کروئنکه هم در رختکن تیم حاضر شد تا با من حرف بزند. ما نزدیک به 10 دقیقه با هم درباره وضعیت تیم حرف زدیم اما ما همواره به یکدیگر یاری نموده ایم. او حامی من و بازیکنان است. با او درباره اتفاقی که برای گرانیت ژاکا رخ داد هم حرف زدیم و قبول کردیم که حرکت ژاکا اشتباه بوده است و باید این موضوع را با او در میان بگذاریم. به همین دلیل روز گذشته من،رائول سانیهی (مدیر فوتبال باشگاه آرسنال) و ادو (مدیر فوتبال باشگاه) با ژاکا حرف زدیم.

آرسنال از هشت بازی اخیر خود لیگ برتر انگلیس، فقط دو تا را برده و امشب هم مصاف سختی با لیورپول در جام اتحادیه انگلیس دارد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5976

به "امری: پسر رئیس باشگاه حامی من است، با ژاکا در خصوص رفتارش حرف زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: پسر رئیس باشگاه حامی من است، با ژاکا در خصوص رفتارش حرف زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید