انتقاد تند و تیز ترامپ از معاون اوباما

به گزارش بانیما، تهران - خبرنگاران - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه از جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده به شدت انتقاد کرد.

انتقاد تند و تیز ترامپ از معاون اوباما

به گزارش خبرنگاران، ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: رسانه ها (اخبار جعلی)، برای جو خواب آلو، سخت تبلیغات می نمایند.

ترامپ در ادامه این توییت آورد: خنده دار است، من به خاطر بایدن و اوباما (رئیس جمهوری سابق آمریکا) اینجا هستم. آنها کاری نکردند و حال شما ترامپ را دارید، کسی که کارها را تمام می نماید.

رئیس جمهوری آمریکا پنجشنبه هفته گذشته نیز بایدن را به باد استهزا گرفت و در توییتی نوشت: خوش آمدی جو خواب آلو. فقط امیدوارم هوش لازم برای مدت طولانی داشته باشی تا کمپین موفقی را مدیریت کنی.

ترامپ در ادامه این توییت خطاب به بایدن یادآور شد که با افرادی تعامل خواهی کرد که اندیشه های بیماری دارند. اگر چنین کردی، تو را در نقطه شروع خواهم دید.

اما بایدن نیز بیکار ننشست و با انتشار ویدیویی ضمن انتقاد شدید از عملکرد ترامپ، رسماً از عزم خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا به عنوان نامزد حزب دمکرات اطلاع داد.

بایدن هشدار داد که ارزش های اصلی ملت آمریکا، دموکراسی و هر آن چیزی که باعث شده آمریکا، آمریکا گردد در معرض خطر قرار گرفته است.

نتایج نظرسنجی جدید شبکه خبری ای بی سی نیوز و روزنامه واشنگتن پست حاکی است که بایدن می تواند در انتخابات ریاست جمهوری 2020 ، ترامپ را شکست دهد.

همچنین نتایج این نظرسنجی نشان داد که بایدن در میان دیگر نامزدهای دموکرات پیشتاز است و با فاصله اندکی از برنی سندرز به عنوان نزدیکترین رقیب خود پیش است.

اروپام**9109**شبس *1859

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2728

به "انتقاد تند و تیز ترامپ از معاون اوباما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند و تیز ترامپ از معاون اوباما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید