انصاری فرد در جمع بازیکنان پرسپولیس: باید مثل گذشته با تیم هایی چون بایرن مونیخ بازی کنیم، از تجربه پیروانی بهره ببرید

به گزارش بانیما، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست که از تجربه افشین پیروانی استفاده نمایند.

انصاری فرد در جمع بازیکنان پرسپولیس: باید مثل گذشته با تیم هایی چون بایرن مونیخ بازی کنیم، از تجربه پیروانی بهره ببرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مراسم معارفه افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم فوتبال، امروز (پنجشنبه) با حضور محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در استادیوم شهید کاظمی و پیش از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برگزار گردید.

انصاری فرد در جریان این مراسم گفت: پیروانی نیازی به معرفی ندارد و به ایشان خوش آمد می گویم. او از اسطوره های باشگاه به حساب می آید، تحصیلنموده و باتجربه است و در کنار نسلی از بزرگان و اسطوره های فوتبال کشور و پرسپولیس چون کریم باقری، احمدرضا عابدزاده، علی دایی، علی کریمی و ... بازی نموده. شما هم با کوشش زیاد و روحیه و انگیزه بالا، اراده و تداوم می توانید به موفقیت های بزرگ برسید.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانید از تجربیات و شایستگی های افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم و دیگر بزرگان بهره ببرید تا به درجه های بالاتر از آن چه بدان دست یافته اید، برسید. هر چند پرسپولیس از جهت موفقیت ها و صندلی اجتماعی اش در رأس قله فوتبال ایران است، اما هنوز به یک دهم آن چه که می تواند باشد و پتانسیلش را دارد، نرسیده است و در قله توانایی های خود نیست. در این سال ها، مسائل حاشیه ای، بدهی ها و مباحثی چون تغییرات مدیریتی به قدری زیاد بوده است که باعث شد عظمت و اقتدار پرسپولیس به شکل واقعی نشان داده نشود. البته پرسپولیس برند بزرگی است و اگر کسی ما را در کوچه و خیابان می شناسد و اگر کسی به جایی رسیده به خاطر شکوه، عظمت و طرفداران پرسپولیس بوده است.

مدیرعامل پرسپولیس اعلام نمود: من در دوره قبلی حضورم در باشگاه نیز کوشش کردم پرسپولیس یک مجموعه بین المللی باشد که یکی از اقدامات ما بازی با بایرن مونیخ بود. این بار هم در کوشش برای انجام چنین مسابقه ای هستم. بزرگی پرسپولیس می طلبد که ما چنین کاری را انجام دهیم. شما باید تمام تمرکزتان را روی کار اصلی تان و مسائل داخل زمین بگذارید. انتظارات طرفداران خیلی بیشتر از گذشته است و مطمئن باشید که آنها کوشش، دلسوزی و تعصب شما برای تیم را می بینند. ما هم کوشش نموده و می کنیم که مسائل و مسائل اقتصادی و اقتصادی را حل کنیم.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5682

به "انصاری فرد در جمع بازیکنان پرسپولیس: باید مثل گذشته با تیم هایی چون بایرن مونیخ بازی کنیم، از تجربه پیروانی بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد در جمع بازیکنان پرسپولیس: باید مثل گذشته با تیم هایی چون بایرن مونیخ بازی کنیم، از تجربه پیروانی بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید