بختیاری زاده: تصمیمات درون باشگاه بیشتر از مسائل بیرونی به استقلال لطمه زده است، اگر دنبال ایراد بگردیم، نمی توانیم به تیم امید یاری کنیم

به گزارش بانیما، سهراب بختیاری زاده، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد تصمیمات درون باشگاه بیشتر از مسائل بیرونی به این تیم لطمه زده است.

بختیاری زاده: تصمیمات درون باشگاه بیشتر از مسائل بیرونی به استقلال لطمه زده است، اگر دنبال ایراد بگردیم، نمی توانیم به تیم امید یاری کنیم

سهراب بختیاری زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکرد فنی استقلال با آندره آ استراماچونی گفت: استقلال رو به پیشرفت است، اما احتیاج به دو سه بازیکن دیگر دارد. همچنین احتیاج است که چند بازیکن اعتمادبه نفس لازم را پیدا نمایند. مهمترین بازیکن مرتضی تبریزی است که احتیاج به اعتمادبه نفس دارد. اینها مسائلی است که در استقلال برجسته است.

وی اضافه نمود: شکل بازی استقلال خوب است و باید به آن سرعت بدهند. استقلال احتیاج به پیروزی مقابل گل گهر سیرجان داشت که به دست آمد. امیدوارم حداقل ضعف ها را ببینند و آنها را رفع نمایند. اگر چه استقلال با دو پیروزی اخیر از نظر روحی - روانی شرایط بهتری پیدا نموده است، اما هنوز با استقلالی که همه انتظار دارند، فاصله دارد. اگر استقلال می خواهد بالای جدول باشد و قهرمان گردد، باید بیشتر از این کوشش کند.

استقلال به مانند دو سه فصل اخیر از رفتن بازیکنان لطمه خورد.، بازیکن پیشین تیم استقلال با بیان این جمله گفت: وقتی این همه تغییرات اجرا شده است، باید از استراماچونی حمایت گردد. او به مانند مربیان حرفه ای کارش را خیلی زود در استقلال آغاز کرد. اگر با این تغییرات، تمرینات استقلال هم دیر آغاز می شد، اتفاقات بدتری برای این تیم می افتاد. مدیریت باشگاه باید بیشتر در صحنه باشد و مسائل کادر فنی را ببیند و ضعف ها را رفع کند.

بختیاری زاده راجع به شکست استقلال در پرونده سوپرجام گفت: الان چه فرقی می نماید در رابطه با مدیران قبلی باشگاه صحبت کنیم؟ فکر کنم شخصی به نام علی خطیر در باشگاه پیگیر پرونده سوپرجام بود. او خیلی کوشش کرد به نتیجه برسد، اما این اتفاق نیفتاد. اکنون نمی توانیم او را قضاوت کنیم. صادقانه بگویم آنقدر که تصمیمات درون باشگاه به استقلال لطمه زده، مسائل بیرونی نزده است. این مشکل باید زودتر رفع گردد.

وی در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگاران در رابطه با اختلافات فرهاد مجیدی و حمید استیلی که در تیم امید افتاد، گفت: مجیدی و استیلی از نظر فکری خیلی از هم دور هستند. وقتی گروه فنی و مجیدی با هم فاصله دارند، آغاز کارشان اشتباه بود. مجیدی می گوید در کارم دخالت می کردند، استیلی تکذب می نماید. این مسائل داخلی است و نمی توانم نظر بدهم. مهمترین مسئله، آرامش برای تیم امید است. اگر بخواهیم دنبال ایراد بگردیم، نمی توانیم به تیم امید یاری کنیم.

مربی پیشین تیم فوتبال امید گفت: اتفاق اخیر برای تیم امید، تجربه ای برای انتخاب های بعدی خواهد شد، اینکه مربی انتخاب حرفه ای داشته باشد و فدراسیون نیز برای انتخاب مربی حرفه ای تر رفتار کند تا مسائل پیش نیاید. مجیدی مربی جوانی است و می تواند در انتخاب بعدی پیروز تر عمل کند. تیم امید بازیکنان مستعدی دارد و باید دو برابر گذشته آنها را جدی بگیرند. این بازیکنان آینده فوتبال ملی هستند و چند سال دیگر می توانند در رده بزرگسالان بازی نمایند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5558

به "بختیاری زاده: تصمیمات درون باشگاه بیشتر از مسائل بیرونی به استقلال لطمه زده است، اگر دنبال ایراد بگردیم، نمی توانیم به تیم امید یاری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده: تصمیمات درون باشگاه بیشتر از مسائل بیرونی به استقلال لطمه زده است، اگر دنبال ایراد بگردیم، نمی توانیم به تیم امید یاری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید