برگزاری اولین جشنواره استانی عسل نمدار در علی آباد کتول

به گزارش بانیما، اولین جشنواره استانی عسل نمدار شهرستان علی آبادکتول با اجرای برنامه های شاد و متنوع و حضور پرشور علاقه مندان 6 شهریورماه 98 در پارک جنگلی کبودوال برگزار گردید.

برگزاری اولین جشنواره استانی عسل نمدار در علی آباد کتول

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان، دکتر قره خانی نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره اعلام کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی در توسعه صنعت گردشگری لازم و لازم است.

او با اشاره به این که علی آباد کتول در آینده ای نزدیک به عنوان شهر توریستی ایران معرفی خواهد شد، گفت: به زودی تله کابین در منطقه ایجاد خواهد شد که در جذب گردشگران به استان و شهرستان تأثیر زیادی خواهد داشت.

قره خانی از جذب سرمایه گذاران در حوزه گردشگری از مهم ترین برنامه های خود یادکرد و گفت: با تمام توان از این صنعت حمایت خواهم کرد.

نقی طبرسا سرپرست اداره میراث فرهنگی علی آبادکتول نیز در این مراسم اعلام کرد: هدف ما از برگزاری جشنواره عسل نمدار در کنار ایجاد شورونشاط و خاطرهٔ خوب از سفر به استان گلستان، معرفی آیین ها، آداب رسوم و ظرفیت های گردشگری شهرستان علی آبادکتول به مسافران و گردشگران تابستانی است.

او اعلام کرد: برگزاری جشنواره عسل نمدار معرفی و برند سازی یکی از بهترین عسل های طبیعی وبومی منطقه علی آبادکتول است که به عنوان سوغاتی خوب از این منطقه کام مسافران و گردشگران را شیرین می نماید.

او یکی از اهداف برگزاری این جشنواره را حمایت از تولیدکنندگان عسل برای عرضه مستقیم محصولاتشان به مصرف کنندگان مطرح کرد.

جشنواره استانی عسل نمدار در منطقه گردشگری پارک جنگلی شهرستان علی آبادکتول تا 8 شهریورماه از ساعت 18 الی 20 پذیرای علاقه مندان هست.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4582

به "برگزاری اولین جشنواره استانی عسل نمدار در علی آباد کتول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین جشنواره استانی عسل نمدار در علی آباد کتول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید