بهترین هتل های آنتالیا ترکیه کدامند؟ ، معرفی هتل های لوکس آنتالیا

به گزارش بانیما، بهترین هتل های آنتالیا کدامند؟ در ایام پرمسافر بسیاری از کسانی که قصد سفر با تور آنتالیا را دارند، این سوال را از کارشناسان گردشگری می پرسند. در این مطلب سعی داریم بهترین هتل های آنتالیا را به شما معرفی کنیم. در ضمنً پیشنهاد می کنیم از صفحه رزرو هتل در آنتالیا هم بازدید کنید!

بهترین هتل های آنتالیا ترکیه کدامند؟ ، معرفی هتل های لوکس آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا / هتل آکرا

هتل آکرا باروت یک هتل پنج ستاره در مرکز شهر آنتالیا است. بی گمان هتل آکرا با خدمات لوکس و اتاق های فوق العاده اش، یکی از بهترین هتل های آنتالیا است. این هتل در ساحل دریای مدیترانه واقع شده است. این همسایگی به ساکنان هتل امکان استفاده از ساحل زیبای دریا را در فضایی مجلل می دهد.

از سوی دیگر، همسایگی هتل آکرا با مرکز شهر گشت و گذار را برای گردشگران آسان تر می کند. مرکز خرید تراسیتی و شهر قدیمی آنتالیا از همسایگان این هتل لوکس هستند. چشم اندازهای این هتل نیز بسیار جذاب و دیدنی اند؛ از سویی دریای زیبای مدیترانه روبروی شماست و از سوی دیگر شهر زیبای آنتالیا.

همه اینها در کنار خدمات فوق العاده هتل آکرا، یک مجموعه جذاب را برای مسافران فراهم می کند. هتل ها و بارهای هتل آکرا انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی ها را در اختیار مسافران قرار می دهند. امکانات ورزشی و تفریحی از قبیل سونا و استخر و جکوزی و زمین ورزشی و باشگاه بدنسازی و زمین تنیس و… در این هتل وجود دارد. امکانات اتاق های هتل آکرا باروت آنتالیا همه آن چیزی است که از یک هتل لوکس انتظار دارید.

بهترین هتل های آنتالیا / هتل پرتوبلو

هتل پرتوبلو در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است. این هتل 5 ستاره که فاصله اندکی با مرکز شهر دارد، به یک استخر شنای روباز، زمین های تنیس و سالن اسپا مجهز است. اتاق های هتل پرتوبلو آنتالیا ساده و زیبا طراحی شده اند. بالکن اتاق های این هتل چشم انداز زیبای دریای مدیترانه را پیش چشم گردشگران قرار می دهد. همه اتاق های این هتل به مینی بار مجهزند.

در رستوران های این هتل می توانید بهترین غذاهای محلی و بین المللی را همراه با انواع نوشیدنی سفارش دهید. سونا و مرکز ماساژ این هتل، در کنار استخر روبازی که توسط درختان نخل احاطه شده، همراه با یک باشگاه بدنسازی مجهز در خدمت مسافران قرار دارند تا این هتل را وارد لیست بهترین هتل های آنتالیا کنند!

هتل پرتوبلو در نزدیکی بازار قدیمی آنتالیا، ساحل مارمارا، چشمه های آهکی آنتالیا و… واقع شده است.

بهترین هتل های آنتالیا / هتل ریکسوس داون تاون

هتل ریکسوس داون تاون که در پارک زیبای آتاتورک واقع شده است، به عنوان یکی از بهترین هتل های آنتالیا شناخته می شود. این هتل پنج ستاره در همسایگی ساحل کنیالتی واقع شده و چشم انداز زیبای کوهستان تائوروس را پیش چشم مسافرانش قرار می دهد. موزه آنتالیا هم از همسایگان معروف این هتل است.

بالکن برخی از اتاق های مجلل هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا رو به دریای مدیترانه باز می شود. برخی دیگر نیز از نمای شهر زیبای آنتالیا برخوردارند. رستوران ها و بارهای این هتل نیز انواع و اقسام غذاها را برای شما سرو می کنند. مرکز بدنسازی، زمین تنیس، اسپا، حمام ترکی، ماساژ و… تنها بخشی از خدمات این هتل هستند.

ساحل مارمارا، چشمه های آهکی، ساحل کنیالتی و… از همسایگان هتل ریکسوس داون تاون آنتالی هستند.

بهترین هتل های آنتالیا / هتل مردان پالاس

هتل مردان پالاس یکی از هتل های پرطرفدار در تور آنتالیا است. خیلی ها این هتل را بهترین هتل آنتالیا می دانند. هتل مردان پالاس که با هزینه سرسام آور یک میلیارد و 400 میلیون دلار ساخته شده، از گرانترین هتل های اروپا است. مواد به کار رفته در ساخت این هتل همگی از بهترین نوع بوده اند. مقادیر بسیاری طلا و کریستال و مرمر در ساخت این هتل استفاده شده است!

رستوران ها و بارهای هتل مردان پالاس بهترین و متنوع ترین غذاها و نوشیدنی ها را برای مسافران در 24 ساعت شبانه روز آماده می کنند. استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، اسپا، زمین فوتبال و تنیس و گلف و… در کنار خدمات فوق العاده لوکس و اتاق های مجلل هتل مردان پالاس باعث شهرت آن شده اند.

ساحل لارا، شهر تاریخی پرگه، مرکز خرید اوت لت دیپو از همسایگان معروف این هتل هستند.

بهترین هتل های آنتالیا / هتل کراون پلازا

هتل کراون پلازا که در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است، با امکانات اقامتی لوکس، استخرهای سرپوشیده و روباز، و چشم انداز زیبای دریای مدیترانه وارد لیست بهترین هتل های آنتالیا شده است. علاوه بر امکانات معمول در هتل های پنج ستاره، برخی اتاق های هتل کراون پلازا به جکوزی نیز مجهزند.

سه رستوران مجلل در کنار بوفه صبحانه هتل کراون پلازا، انواع غذاهای ترکی و بین المللی را برای مسافران سرو می کنند. امکانات ورزشی از قبیل سونا، حمام ترکی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، بیلیارد، جکوزی و… از امکانات این هتل هستند. فضای سبز و چشم انداز زیبای این هل نیز از دیگر امتیازات آن است.

هتل کرون پلازا در همسایگی مرکز خرید مارک آنتالیا، شهر قدیمی کالیچی، بازار قدیمی آنتالیا و… واقع شده است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: آفتاب تراول
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3502

به "بهترین هتل های آنتالیا ترکیه کدامند؟ ، معرفی هتل های لوکس آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های آنتالیا ترکیه کدامند؟ ، معرفی هتل های لوکس آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید