بهره برداری از 81 طرح صنعتی و معدنی از ابتدای امسال در سیستان وبلوچستان

به گزارش بانیما، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای سال تا سرانجام آذرماه امسال تعداد 81 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری 2 هزار و 350 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که موجب اشتغال زایی 800 نفر شده است.

بهره برداری از 81 طرح صنعتی و معدنی از ابتدای امسال در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، داود شهرکی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ،اظهارکرد: عملیات احداث تعداد 10 طرح متوسط و عظیم صنعتی در سطح استان با پیشرفت 15 تا 85 درصدی در حال اجرا می باشد که تا سرانجام سال جاری بخشی از این طرح ها به بهره برداری خواهند رسید و بخش دیگری از این طرح ها در نیمه اول سال آینده افتتاح خواهند شد.

شهرکی اضافه کرد : طرح های مهم و عظیمی در استان در حال اجرا است که می توان به عملیات احداث کارخانه طلا در شهرستان تفتان ، به فراخوان گذاشته شدن جذب سرمایه گذار جدید در معدن و ایجاد صنایع معدنی در زمینه طلا و مس در شهرستان میرجاوه که انشاءالله در اوایل اسفندماه سرمایه گذار اجرای طرح تعیین خواهد شد و معدن عظیم مس در شمال استان که در کوشش به جهت تعیین نمودن سرمایه گذار در این محدوده عظیم معدنی هستیم ، اشاره نمود.

وی ادامه داد : خوشبختانه استان در راستا توسعه مناسب قرار گرفته و امیدواریم با سرمایه گذاری هایی که صورت گرفته یا در آینده اجراخواهد، ظرفیت خوبی به اشتغال و سرمایه گذاری و رونق استان اضافه کرده گردد.

این مقام مسئول در سرانجام گفت : نگاه و توجه ما در جذب سرمایه گذار ، سرمایه گذاری در پروژه های عظیم است و سرمایه گذاری هایی که موجب توسعه و رونق بخش های صنعت ، معدن و تجارت و ایجاد اشتغال در سطح استان گردد، خصوصا سرمایه گذاری در ایجاد و توسعه زیر ساختها را حمایت می کنیم.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14186

به "بهره برداری از 81 طرح صنعتی و معدنی از ابتدای امسال در سیستان وبلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 81 طرح صنعتی و معدنی از ابتدای امسال در سیستان وبلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید