بهزادی کریمی: دوست دارم فصل را با گل زدن به استقلال آغاز کنم، این بازی یک فرصت بزرگ برای ماست

به گزارش بانیما، فرید بهزادی کریمی، هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تقابل با استقلال تهران در اولین هفته یک بازی خاص است و امیدوارم در این بازی گل بزنم.

بهزادی کریمی: دوست دارم فصل را با گل زدن به استقلال آغاز کنم، این بازی یک فرصت بزرگ برای ماست

فرید بهزادی کریمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به شرایط فعلی ماشین سازی در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان از لحاظ بدنی به آمادگی نسبی رسیده اند. ما تیم خوبی داریم که از بازیکنانی جوان شکل گرفته است و البته چند بازیکن باتجربه هم داریم. تمام هدف ما این است که در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم و طرفداران ماشین سازی را مسرور کنیم. این تیم در فوتبال ایران قدمت دارد و باید بهترین نتایج را بگیریم.

وی با بیان این مطلب که تیمش بازی سختی با استقلال در پیش خواهد داشت، بیان کرد: استقلال یکی از تیم ها مطرح فوتبال ایران و آسیاست و ما بازی آسانی در پیش نداریم، هر چند که آنها هم در زمین ما کار سختی در پیش خواهند داشت. ما میزبان هستیم و هدفی جز برد نخواهیم داشت. این بازی یک فرصت بزرگ برای ماست تا لیگ را با نتیجه ای خوب آغاز کنیم و خودمان را نشان دهیم.

بهزادی کریمی در خصوص اینکه تیمش چند هفته پیش در یک بازی محبت آمیز مغلوب استقلال شد، توضیح داد: شرایط بازی های محبت آمیز و رسمی متفاوت است. در آن بازی رسول خطیبی قصد داشت بازیکنان مختلف را تست کند و خیلی از بازیکنان فعلی هم به این تیم اضافه نشده بودند. ما الان تیمی آماده هستیم و انگیزه زیادی داریم تا استقلال را شکست بدهیم.

هافبک تیم فوتبال ماشین سازی در پاسخ به این پرسش که آیا سابقه گل زدن به استقلال را دارد؟، گفت: من با پیراهن صبا به استقلال گل زدم و دوست دارم فصل را با گل زدن به استقلال آغاز کنم. گل زدن برای هر بازیکنی شیرین است، ولی مهم این است که بتوانیم برابر استقلال نتیجه خوبی بگیریم.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4521

به "بهزادی کریمی: دوست دارم فصل را با گل زدن به استقلال آغاز کنم، این بازی یک فرصت بزرگ برای ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهزادی کریمی: دوست دارم فصل را با گل زدن به استقلال آغاز کنم، این بازی یک فرصت بزرگ برای ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید