بوندس لیگا، بازگشت داغ بایرن زیر برف مونیخ، تقسیم امتیازات با بیلفلد در ماراتن 6 گله

به گزارش بانیما، دیدارهای هفته بیست و یکم بوندس لیگای آلمان با تساوی خانگی تیم فوتبال بایرن مونیخ مقابل آرمینیا بیلفلد در یک بازی پرگل پایان یافت.

بوندس لیگا، بازگشت داغ بایرن زیر برف مونیخ، تقسیم امتیازات با بیلفلد در ماراتن 6 گله

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از هفته بیست و یکم بوندس لیگای آلمان، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ که به تازگی پس از قهرمانی اش در جام دنیای باشگاه ها در قطر به آلمان برگشته است، در یک بازی خانگی میزبان تیم آرمینیا بیلفلد بود که این بازی با تساوی 3-3 پایان یافت.

بایرن مونیخ در حالی به یک امتیاز این بازی بسنده کرد که در نیمه اول زیر بارش شدید برف در مونیخ که زمین استادیوم آلیانتس آره نا را یکدست سفید نموده بود، 2 بر صفر به میهمان رده شانزدهمی خود باخت. میشل ولاپ در دقیقه 9 و آموس پیپر در دقیقه 37 دو گل نخست بازی را برای بیلفلد به ثمر رساندند.

در نیمه دوم با برف روبی از سطح چمن استادیوم آلیانتس آره نا، کیفیت بازی باواریایی ها بالا رفت و آنها تنها سه دقیقه پس از شروع دوباره مسابقه در دقیقه 48، یکی از گل های خورده را از طریق روبرت لواندوفسکی جبران کردند. با این حال تنها یک دقیقه بعد بیلفلد دوباره توسط کریستین گبائور گل سومش را زد و دوباره با دو گل پیش افتاد.

این گل اما منجر به شکست خانگی بایرن مونیخ نشد، چرا که کورنتین تولیسو در دقیقه 57 و آلفونسو دیویس در دقیقه 69 دو گل دیگر برای میزبان مونیخی به ثمر رساندند تا این تیم بازی را به تساوی بکشاند.

با وجود این تساوی بایرن مونیخ همچنان با 49 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی بوندس لیگاست. آرمنیا بیلفلد هم با 18 امتیاز همچنان در رده شانزدهم جدول واقع شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14454

به "بوندس لیگا، بازگشت داغ بایرن زیر برف مونیخ، تقسیم امتیازات با بیلفلد در ماراتن 6 گله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، بازگشت داغ بایرن زیر برف مونیخ، تقسیم امتیازات با بیلفلد در ماراتن 6 گله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید