بیل گیتس به علت روابط غیراخلاقی از هیات مدیره مایکروسافت کنار گذاشته شده است

به گزارش بانیما، هیات مدیره مایکروسافت در سال 2020 تصمیم گرفت بیل گیتس موسس این شرکت را کنار بگذارد و حالا معین شده علت این مساله روابط غیراخلاقی وی بوده است.

بیل گیتس به علت روابط غیراخلاقی از هیات مدیره مایکروسافت کنار گذاشته شده است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، هیات مدیره مایکروسافت تحقیقاتی را در مورد روابط عاشقانه و غیراخلاقی بیل گیتس با یکی از کارکنان زن شرکت مایکروسافت به عمل آورده بود. از نظر هیات مدیره مایکروسافت این روابط نامناسب بوده و به همین علت تصمیم گرفته شد بیل گیتس موسس مایکروسافت دیگر حتی عضو هیات مدیره آن نیز نباشد.

بر اساس گزارش هایی که در روزنامه های وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز به چاپ رسیده بیل گیتس رفتارهای پرسش برانگیزی در محیط های کاری با زنان داشته و اعتبار و حیثیت خود را با این رفتارها زیر سوال برده است.

اقدامات بیل گیتس در ارتباط با یک کارمند زن مایکروسافت تا بدان حد حساسیت برانگیز شده بود که در اواخر سال 2019، این شرکت یک موسسه حقوقی را برای تحقیق در این زمینه به خدمت گرفت. یکی از مهندسان زن مایکروسافت در سال 2019 با ارسال نامه ای برای هیات مدیره مایکروسافت از روابط جنسی طولانی مدت خود با گیتس خبر داده بود.

بیل گیتس خود قبل از خاتمه تحقیقات هیات مدیره مایکروسافت در این زمینه اعلام کناره گیری کرد. اما هیات مدیره در مورد کنار گذاشتن او به جمع بندی رسیده بود. این رابطه غیراخلاقی وی در شرایطی که او متاهل و دارای سه فرزند از همسر رسمی خود بوده برای مدت 20 سال ادامه داشته است.

در آن زمان به طور رسمی اعلام شده بود که بیل گیتس برای تمرکز بر فعالیت های بشردوستانه مایکروسافت را ترک کرده، اما حالا معین شده که علت این مساله افشای روابط غیراخلاقی او بوده است. حدود دو هفته قبل بیل و ملیندا گیتس بعد از 27 سال به طور رسمی از یکدیگر جدا شدند. البته قرار است این دو نفر همکاری های خود را در بنیاد بیل وملیندا گیتس ادامه دهند. گیتس قبل از طلاق از ملیندا گیتس با 100 میلیارد دلار سرمایه، ثروتمندترین فرد جهان بود.

در همین حال نیویورک تایمز نیز گزارش کرده که بیل گیتس بارها در محل کار خود در مایکروسافت و بنیاد بیل و ملیندا گیتس رفتارهای جنسی نامناسبی با زنان داشته است.

https://www.cnbc.com/2021/05/17/microsoft-reportedly-investigated-bill-gates-before-he-left-the-board-.html

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15771

به "بیل گیتس به علت روابط غیراخلاقی از هیات مدیره مایکروسافت کنار گذاشته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل گیتس به علت روابط غیراخلاقی از هیات مدیره مایکروسافت کنار گذاشته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید