ترامپ بعد از ترک آمریکا به کدام کشور پناهنده می گردد؟

به گزارش بانیما، یک مجله کانادایی با اشاره به احتمال خروج رئیس جمهور فعلی آمریکا از این کشور بعد از شکست در انتخابات، از مقاصد بعدی وی پرده برداشت.

ترامپ بعد از ترک آمریکا به کدام کشور پناهنده می گردد؟

به نقل از القدس العربی، مجله کانادایی ماکلین گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا اگر بخواهد بعد از ترک کاخ سفید به کشور دیگری پناهنده گردد، به احتمال بسیار زیاد امارات را انتخاب خواهد نمود.

بر اساس گزارش این مجله کانادایی، امارات بهترین گزینه برای ترامپ است چرا که در آخرین لحظات دوره ریاست جمهوری اش، یک معامله تسلیحاتی چندین میلیارد دلاری با ابوظبی امضا کرد.

امارات محل امنی برای ترامپ به شمار می آید چرا که در این کشور می تواند از زیر بار پرداخت مالیات فرار کند؛ کاری که ترامپ در آن خبره است.

همچنین میان امارات و آمریکا معاهده تبادل مجرمین وجود ندارد و این بدان معنی است که ترامپ تحت حمایت امارات قرار می گیرد.

کشور امارات به دلیل آنکه بلندترین آسمان خراش ها را در خود جای داده، برای ترامپ که در کار املاک فعالیت می نموده است یک مقصد جذاب به شمار می رود.

این مجله کانادایی اضافه نمود که روسیه و عربستان نیز در لیست کشورهای احتمالی قرار دارند و بعد از آنها نام اسکاتلند، اسلوونی و فرانسه نیز مطرح شده است.

پیش از این، رسانه های آمریکایی گزارش داده بودند که ترامپ در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری، ممکن است مجبور به ترک آمریکا گردد. ، مهر

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13416

به "ترامپ بعد از ترک آمریکا به کدام کشور پناهنده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ بعد از ترک آمریکا به کدام کشور پناهنده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید