حاشیه بازی پرسپولیس - کاشیما آنتلرز، دستگیری دلالان بازارسیاه بلیت فروشی و پر شدن ظرفیت پارکینگ ها، سلفی با پلیس های اسب سوار

به گزارش بانیما، افرادی که در بیرون از استادیوم اقدام به فروش بلیت در بازار سیاه را داشتند توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.

حاشیه بازی پرسپولیس - کاشیما آنتلرز، دستگیری دلالان بازارسیاه بلیت فروشی و پر شدن ظرفیت پارکینگ ها، سلفی با پلیس های اسب سوار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حالی که تقریباً طبقه اول ورزشگاه پر شده است، جمعیت زیادی هم در اطراف ورزشگاه در حال ورود به داخل ورزشگاه هستند.

چند تن از افرادی که در بیرون از ورزشگاه اقدام به فروش بلیت در بازارسیاه را داشتند، توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.

ظرفیت پارکینگ های درب غربی ورزشگاه آزادی تکمیل شده است و خیلی از طرفداران با خودروهای خود در بیرون از ورزشگاه سرگردان هستند.

ترافیک همچنان در ورودی ورزشگاه آزادی ادامه دارد و طرفداران ساعت ها پشت ترافیک ماندند.

حضور پلیس های اسب سوار در ورزشگاه باعث شده است طرفداران نسبت به این موضوع واکنش مثبتی نشان دهند و با آنها عکس سلفی بگیرند.

در حالی که پیش از این هم گفته شده بود که طرفداران بدون بلیت نمی توانند به ورزشگاه بروند، امروز از سوی مأموران انتظامی تأکید شد طرفدارانی که بلیت ندارند ورزشگاه را ترک نمایند، چراکه اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت.

خیلی از طرفداران تیم پرسپولیس که از شهرستان های مختلف برای تماشای این بازی به تهران آمده بودند بدون بلیت هستند و این در حالی است که در ورزشگاه آزادی هیچ بلیتی به فروش نمی رسد.

اسکوربوردی بیرون از ورزشگاه نصب شده است تا طرفدارانی که نمی توانند وارد ورزشگاه شوند بازی را در این قسمت تماشا نمایند.

انتقال صندلی خبرنگاران به قسمت CIP ورزشگاه باعث ناراحتی آنها شده است، چرا که امکانات لازم برای پوشش خبری در این صندلی وجود ندارد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1053

به "حاشیه بازی پرسپولیس - کاشیما آنتلرز، دستگیری دلالان بازارسیاه بلیت فروشی و پر شدن ظرفیت پارکینگ ها، سلفی با پلیس های اسب سوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه بازی پرسپولیس - کاشیما آنتلرز، دستگیری دلالان بازارسیاه بلیت فروشی و پر شدن ظرفیت پارکینگ ها، سلفی با پلیس های اسب سوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید