حرکت زشت کشتی گیر گرجستانی مقابل امیرحسین زارع

به گزارش بانیما، امیرحسین زارع پس از عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمان دنیا گفت: به لطف خدا و اهل بیت و دعای مردم و یاری کادرفنی توانستم طلا بگیرم. حق ما کسب 3 مدال طلا بود، اما متاسفانه به حق واقعی خودمان نرسیدیم. امیدوارم فردا و پس فردا دلاورمردان کشتی آزاد ایران بتوانند جبران نمایند تا بیشتر دل مردم شاد گردد.

حرکت زشت کشتی گیر گرجستانی مقابل امیرحسین زارع

کشتی گیر کشورمان در واکنش به بی ادبی حریف گرجستانی در مسابقه پایانی گفت: ورزش کشتی، ورزش کشتی گیران کشور های دیگر نیست. این ورزش، ورزش ملی و مذهبی ماست و بیشتر از اینکه قهرمانی مهم باشد، آن بُعد پهلوانی و درس معرفت در این ورزش مهم است. من سعی کردم در چارچوب کارم و کشتی تمرکز کنم. من سعی کردم آنالیزی که با مربیان انجام داده بودم را انجام دهم و تحت تاثیر کار هایی که انجام داد، قرار نگرفتم. گفتنی است که بگویم، این حریف از رفقای خوب من است و کشتی گیر با اخلاقی است.

وی ادامه داد:، چون کشتی فینال فشار زیادی روی او بود، یک لحظه یک کاری انجام داد که بعد از آن نیز از من عذرخواهی کرد. 6 دقیقه وسط کشتی رقابت است، ولی بیرون رفاقت و دوستی و پهلوانی است که من سعی دارم آن را رعایت کنم.

زارع در مورد صحنه جنجالی کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور نیز گفت: من آن لحظه که او داشت کشتی می گرفت، مشغول گرم کردن بودم و نتوانستم کشتی او را به دقت ببینم.

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 23183

به "حرکت زشت کشتی گیر گرجستانی مقابل امیرحسین زارع" امتیاز دهید

1 کاربر به "حرکت زشت کشتی گیر گرجستانی مقابل امیرحسین زارع" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت زشت کشتی گیر گرجستانی مقابل امیرحسین زارع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید