حضور شاتل موبایل در سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

به گزارش بانیما، به گزارش بازرگانیخبرنگاران، شاتل موبایل با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، فناوری های جدید، راهکارها و محصولات سازمانی جدید خود را به بازدیدکنندگان معرفی خواهد نمود.

حضور شاتل موبایل در سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

این نمایشگاه از هجدهم تا بیست و یکم خرداد 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد که شاتل موبایل نیز در سالن 38 با معرفی محصولات خود در آن حضور دارد. براساس این گزارش، بعضی از این محصولات و خدمات، برای اولین بار در ایران از سوی شاتل موبایل ارائه شده اند.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور، برای اولین بار در ایران از سیم کارت هوشمند رونمایی نموده است. سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، با استفاده از زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال اتوماتیک به بهینه ترین و باکیفیت ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه، همواره بهترین پوشش شبکه را انتخاب می نماید.

یکی از راه حلهای جدید این اپراتور که در این نمایشگاه به بازدیدنمایندگان معرفی خواهد شد، سیم کارت با برند اختصاصی سازمان ها و شرکت ها است. این راه حل امکانات تجاری جذابی از جمله تبدیل نام شبکه به نام برند بدون احتیاج به زیرساخت فنی و شبکه، اپلیکیشن و پنل های اختصاصی مدیریت حساب سیم کارت، امکان تخصیص بسته های سازمانیِ شخصی سازی شده به سطوح مختلف کارکنان و تجهیزات و بسیاری خدمات دیگر در اختیار سازمان ها و شرکت ها قرار می دهد و در مدیریت هزینه های ارتباطی آن ها بسیار مؤثر خواهد بود.

همچنین فناوری موبایل کانکت بعنوان جدیدترین تکنولوژی احراز هویت به وسیله سیم کارت، که برای اولین بار در ایران، توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است در این نمایشگاه معرفی خواهد شد. صاحبان کسب و کار می توانند با سرویس APN-VPN شاتل موبایل، بعنوان تنها راه حل سازمانی همگرای خدمات ثابت و سیار در این نمایشگاه آشنا شوند که امکان ارتباط درون سازمانی بدون وابستگی به اینترنت را از یک بستر امن فراهم می نماید.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شبکه تلفن همراه شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G/LTE با پیش شماره 0998 و کد یک، می توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند یا به وسیله شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16216

به "حضور شاتل موبایل در سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور شاتل موبایل در سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید