خبرنگاران بسته 350 دلاری آلبانی برای کارگران آسیب دیده از کرونا

به گزارش بانیما، تهران- خبرنگاران- دولت آلبانی برای مهار و کاهش آسیب های شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد گفت که به هر کارگر آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا 40 هزار لک معادل 350 دلار یاری می نماید.

خبرنگاران بسته 350 دلاری آلبانی برای کارگران آسیب دیده از کرونا

به گزارش روز چهارشنبه رویترز، آنیلا دناج وزیر اقتصادی آلبانی گفت: دولت در ماه اوریل (فروردین) این بسته حمایتی را به 176 هزار کارگر آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا (به هر کارگر) پرداخت خواهد نمود.

وی گفت: دولت آلبانی با ارایه ضمانت های لازم زمینه و فرصت تأمین اقتصادی دستمزدها را برای مشاغل عظیم فراهم نموده است.

وزیر اقتصادی آلبانی با بیان این که 50 هزار شغل بر اثر بحران ناشی از شیوع بیماری کرونا آسیب دیده است، تاکید نمود که دولت می خواهد جلو از بین رفتن مشاغل را بگیرد.

به گفته دناج، در اولین بسته حمایتی، ما مستقیماً دستمزدهای مشاغل تعطیل را تأمین می کنیم.

وزیر اقتصادی آلبانی اضافه نمود: این بسته توسعه یافته و برای یاری به مشاغل عظیم در متوقف کردن اخراج نیروهای کار انجام می گردد و این انگیزه ای برای بسترسازی در تجدید فعالیت ها پس از ماه مه (اردیبهشت) با اتخاذ رویکردی متفاوت از روش فعلی با کارگران است.

آلبانی از اواسط ماه مارس (اسفند) هنگامی که اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شد، بیشتر مشاغل به غیر از سوپر مارکت ها، داروخانه ها، بانک ها، مراکز تماس و صنایع پوشاک را تعطیل نموده است.

به دنبال شیوع بیماری کووید 19 تا کنون 475 نفر در آلبانی مبتلا به ویروس کرونا شده و در این میان 24 نفر جان خود را از دست داده و 248 نفر بهبود یافته اند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8896

به "خبرنگاران بسته 350 دلاری آلبانی برای کارگران آسیب دیده از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بسته 350 دلاری آلبانی برای کارگران آسیب دیده از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید