خبرنگاران ترامپ: به اخبار نیویورک تایمز، واشنگتن پست و آمازون اعتماد نکنید

به گزارش بانیما، تهران- خبرنگاران- رییس جمهوری آمریکا با حمله شدید به نوع گزارشات تهیه شده توسط برخی از روزنامه های آمریکا گفت: به اخبار نیویورک تایمز، واشنگتن پست و آمازون اعتماد نکنید.

خبرنگاران ترامپ: به اخبار نیویورک تایمز، واشنگتن پست و آمازون اعتماد نکنید

دونالد ترامپ که قبلا نیز سابقه حمله به روزنامه های انتقادی دارد، شامگاه روز شنبه در صفحه توییتری خود نوشت: زمانیکه رسانه های شکست خورده ای مانند نیویورک تایمز، آمازون و واشنگتن پست گزارشاتی مبنی بر یک منابع بی نام یا هر جمله ای که در آن از اسم شخص استفاده نشود، منتشر می کنند، آن ها را باور نکنید.

ترامپ در ادامه نوشت: بسیاری این منابع بی نام وجود ندارند. آن ها ساخته شده اند برای بدنام کردن و ناسزاگویی.آن ها هیچ منبعی ندارند.

رییس جمهوری آمریکا همچنین در مورد آخرین شرایط آمریکا گرفتار بیماری کووید 19 نوشت: من فکر می کنم اوضاع بی سابقه است و سوالی در این باره وجود ندارد.

ترامپ اضافه کرد: این یک بحران است، اقتصاد از نظر رشد، شغل و حتی افزایش دستمزدها با سرعتی سریع رو به جلو حرکت می کرد و ناگهان ضربه همه گیر و….

خبرگزاری رویترز شامگاه شنبه اعلام کرد که شمار جان باختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به 19 هزار و 500 نفر رسید و این کشور هم اکنون بالاترین شمار مرگ و میر را در جهان قرار داد.

تعداد کشته شدگان ایالات متحده در اثر بیماری کووید 19 در روز شنبه به 19 هزار و 500 نفر رسید این در حالی است که تعداد مبتلایان نیز در این کشور از نیم میلیون نفر افزایش یافت.

ایالات متحده تا به امروز (شنبه) بیشترین تعداد مرگ و میر را در ویروس همه گیری کرونا به خود اختصاص داده و تقریباً در چهار روز گذشته شمار دوهزار کشته در روز به علت بیماری کووید 19 گزارش شده است.

کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داده اند که شمار مرگ و میر آمریکا در تابستان به 200 هزار نفر خواهد رسید اگر مدت زمان دوران قرنطینه که باعث تعطیلی مراکز خرید و تجارت شده بعد از 30 روز لغو شود.

قوانین قرنطینه اجباری و ماندن در خانه در هفته های اخیر در 42 ایالت از 50 ایالت آمریکا اجرایی شده اما از طرف دیگر رکود اقتصادی و تاثیر کرونا بر تجارت ضربه مهلکی بر اقتصاد آمریکا وارد کرده و انتظار میرود تا خاتمه ماه شمار بیکاران آمریکا به 20 میلیون نفر برسد.

به گفته دانشگاه جان هاپکینز تا به امروز شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر جهان به 1.7 میلیون نفر رسیده و شمار مرگ و میر نیز بیش از 103 هزار گزارش شده است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8808

به "خبرنگاران ترامپ: به اخبار نیویورک تایمز، واشنگتن پست و آمازون اعتماد نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ: به اخبار نیویورک تایمز، واشنگتن پست و آمازون اعتماد نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید