خبرنگاران سم پاشی های دشمنان برای کاهش حضور مردم در انتخابات مشهود است

به گزارش بانیما، کرمانشاه ـ خبرنگاران ـ امام جمعه پاوه گفت: از هم اکنون سم پاشی ها برای کاهش حضور مردم در انتخابات 1400 از طرف دشمنان مشهود است و در این ماه های پایانی دولت باید به گونه ایی عمل شود مردم با دلگرمی بیشتری حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

خبرنگاران سم پاشی های دشمنان برای کاهش حضور مردم در انتخابات مشهود است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران؛ ماموستا مُلا قادر قادری در دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه اظهار امیدواری کرد در این شرایط سخت، مسوولان هم افزایی بیشتر و بهتری با مردم داشته باشند.

وی شرح داد: انتظار داریم مسولان با جدیت پیگیر مطالبات مردم ما در بحث باز شدن مرز مسافرتی و هم چنین ساماندهی شرایط کولبران باشند.

امام جمعه پاوه گفت: با تدبیر حکیمانه و گفت و گوی عالمانه و در کنار مردم بودن و پیگیر رفع مسائل مردم بودن، می توان بر مسائل فائق آمد.

ماموستا قادری با بیان اینکه کرونا هر چند یک موضوع جهانی است و تاثیرات منفی آن بر زندگی مردم ما کاملاً مشهود است ادامه داد: با شیوع کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، نمازگزاران از مسجد و عبادت از مسجد فاصله گرفته اند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و فاصله مردم با مسجد، دشمنان فرصتی پیدا کرده اند تا افکار پلید خود را به اذهان جوانان ما تزریق کنند.

امام جمعه پاوه گفت: دشمنان ما در آن سوی مرزها برای کاهش محبوبیت اسلام، برنامه های مختلفی در سر لوحه کاری خود قرار داده اند .

شهرستان پاوه با 60 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15144

به "خبرنگاران سم پاشی های دشمنان برای کاهش حضور مردم در انتخابات مشهود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سم پاشی های دشمنان برای کاهش حضور مردم در انتخابات مشهود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید