خبرنگاران کامبک مس مقابل شاگردان شمسایی، پیروزی پر گل مقاومت البرز

به گزارش بانیما، تهران- خبرنگاران- اولین روز از دور دوم لیگ برتر فوتسال با برگزاری سه ملاقات پیگیری شد.

خبرنگاران کامبک مس مقابل شاگردان شمسایی، پیروزی پر گل مقاومت البرز

به گزارش خبرنگاران، اولین روز از دور دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی با سه ملاقات پیگیری شد که در مهم ترین ملاقات این مرحله تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سنگون ورزقان از ساعت 15 مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این ملاقات در نهایت با فزونی سه بر دو تیم میهمان انتها یافت.

در این ملاقات ابتدا شاگردان وحید شمسایی با دو گل قدرت بهادری و وحید شفیعی از حریف پیش افتادند اما در ادامه مدافع عنوان قهرمانی پیروز شد با سه گل بابک نصیری، محمد زارعی و سالار آقاپور دروازه میزبان را باز کند تا بازگشتی شگفت انگیز داشته باشد.

در دیگر ملاقات این مرحله تیم های کراپ الوند و سن ایچ ساوه به مصاف یکدیگر رفتند که این ملاقات با تساوی دو بر دو به انتها رسید. گل های تیم کراپ را نادر حنیفی(گل به خودی) و علی عابدین و گل های تیم سن ایچ را علیرضا جوان و علی مروتی به ثمر رساندند.

همچنین تیم های فوتسال فرش آرا مشهد و مقاوت البرز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در انتها نیز این ملاقات با پنج بر یک به مصاف تیم میهمان انتها یافت. شهاب طالبی و مرتضی عزتی دو بار و آرش دهدار یک بار برای نماینده البرز گلزنی کردند. تک گل تیم مشهدی را نیز علی رسمتی به ثمر رساند.

6 تیم راه یافته به این مرحله به صورت رفت و برگشت با یکدیگر ملاقات می نمایند و در نهایت تیم های برتر به مرحله بعدی راه پیداکرده تا قهرمان لیگ معین گردد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14836

به "خبرنگاران کامبک مس مقابل شاگردان شمسایی، پیروزی پر گل مقاومت البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کامبک مس مقابل شاگردان شمسایی، پیروزی پر گل مقاومت البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید