خبرنگاران کلاس های کانون زبان ایران آنلاین شد

به گزارش بانیما، تهران- خبرنگاران- جلسات پایانی کلاس های کانون زبان ایران که به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بودند، به شکل ویدیویی و ضبط شده روی سایت این مجموعه آموزشی بارگذاری شده است.

خبرنگاران کلاس های کانون زبان ایران آنلاین شد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، چهار جلسه سرانجامی کلاس های کانون زبان که در تمام سطوح کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در اسفند 1398 به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا تعطیل شده بود، به شکل ویدیویی و ضبط شده روی سایت این آکادمی بارگذاری شده است.

در سه روز گذشته از تدریس بهترین مدرسان کانون زبان فیلم برداری و این فیلم های آموزشی در کاربری سامانه همه زبان آموزان بارگذاری شده است تا آن ها بتوانند با مراجع به سایت کانون زبان ایران از محتوای آموزشی این ویدیوها بهره مند شوند. همچنین تمام کلاس های غیرانگلیسی به صورت آنلاین بر بستر گروه های اجتماعی ارائه شد.

بر اساس این خبر با این اقدام، زبان آموزان با تعطیلی مراکز کانون زبان از آموزش عقب نمی مانند.

به گزارش خبرنگاران، به گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا به امروز 388 نفر را در 24 استان کشور مبتلا نموده که از این بین 34 بیمار جان خود را از دست داده اند، میانگین سنی فوت شدگان بالای 60 سال بوده است، همچنین 73 بیمار کرونایی نیز پس از بهبودی قطعی از مراکز درمانی کشور مرخص شده اند.

کیانوش جهانپور ادامه داد: تعداد آزمایشگاه های مورد تایید برای تشخیص کرونا از دو آزمایشگاه به هفت و تا سرانجام هفته 15 و ظرف هفته آینده به 22 آزمایشگاه خواهد رسید، این ظرفیت آزمایشگاهی در مقایسه با کشورهای همتراز، کم نظیر و حتی در پیک نمودار شیوع بیماری کووید 19 جوابگوی احتیاج خواهد بود.

استان قم با 88 فرد مبتلا به ویروس کرونا بیشترین تعداد مبتلایان این بیماری را در سطح کشور دارا است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7740

به "خبرنگاران کلاس های کانون زبان ایران آنلاین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کلاس های کانون زبان ایران آنلاین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید