خبرنگاران 141 لیتر مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در اهواز کشف شد

به گزارش بانیما، اهواز-خبرنگاران- فرمانده انتظامی اهواز گفت: 141 لیتر مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در این شهرستان کشف و 2 متهم دستگیر شدند.

خبرنگاران 141 لیتر مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در اهواز کشف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محسن دالوند روز سه شنبه در بیان جزئیات این خبر گفت: باتوجه به شرایط کنونی جامعه در بحث مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و فرصت طلبی برخی سودجویان از شرایط به وجود آمده طرح شناسایی و دستگیری محتکران و سودجویان عرصه توزیع ماسک،الکل و سایر اقلام ضد عفونی کننده در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 14 اهواز با اقدامات اطلاعاتی 2 متهم را در خصوص تولید مایع ضدعفونی الکلی تقلبی شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز شرح داد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، 141 بطری یک لیتری حاوی مایع ضدعفونی الکلی که به صورت دست ساز و تقلبی تهیه شده بود به همراه 200 بطری یک لیتری خالی بر چسب های دست ساز و یک بشکه 20 لیتری حاوی اسانس میوه،کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: متهمان قصد داشتند مواد ضدعفونی تقلبی خود را در بازار به فروش برسانند که در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش خبرنگاران کرونا مانند سایر ویروس های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری های خود ایمنی می تواند خطرناک باشد و مرگ و میر آن تا به امروز حدود سه درصد گزارش نشده است.

این ویروس که به تازگی با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و در حال حاضر تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7834

به "خبرنگاران 141 لیتر مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در اهواز کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 141 لیتر مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در اهواز کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید