خبر دسته اول محسن رضایی از عامل حادثه نطنز

به گزارش بانیما، خبرنگاران: محسن رضایی در توئیتی اطلاع داد حادثه نطنز آتش سوزی بوده است. تا به امروز مراجع رسمی فقط اعلام نموده بودند حادثه ای در بخشی از شبکه توزیع برق مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن اتفاق افتاده است.

خبر دسته اول محسن رضایی از عامل حادثه نطنز

به گزارش خبرنگاران، محسن رضایی به عنوان اولین مقام رسمی ایران دلیل حادثه در مجتمع غنی سازی نطنز را گفت. او در توئیتی دلیل این اتفاق را آتش اعلام نموده بود. این در حالی است که تا به امروز منابع رسمی فقط اعلام نموده بودند حادثه ای در بخشی از شبکه توزیع برق مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن (نطنز) اتفاق افتاده است. رسانه های خبر داده بودند یک روز پس از افتتاح مرکز غنی سازی اورانیوم در نطنز مجددا حادثه ای اتفاق افتاده است.دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پیامی در رسانه اجتماعی توئیتر، بر ضرورت سالم سازی امنیتی در کشور تاکید نمود.

محسن رضایی، روز یکشنبه 22 فروردین ماه، در اکانت شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: آیا وقوع مجدد آتش سوزی در تاسیسات هسته ای نطنز، آنهم در کمتر از یک سال پس از انفجار قبلی، نمی تواند نشان از جدی بودن پدیده نفوذ باشد؟ فاعتبروا یا اولی الابصار. کشور احتیاج به سالم سازی امنیتی دارد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15386

به "خبر دسته اول محسن رضایی از عامل حادثه نطنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر دسته اول محسن رضایی از عامل حادثه نطنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید