دفتر ترکیش ایر در اصفهان افتتاح شد

به گزارش بانیما، در حاشیه چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان دفتر جدید هواپیمایی ترکیش ایر رسماً گشایش یافت.

دفتر ترکیش ایر در اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، روز گذشته 31 خرداد ماه و همزمان با برگزاری اجلاس وزرای امور خارجه ایران و ترکیه در اصفهان، دفتر هواپیمائی کشور ترکیه ترکیش ایر بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، با حضور مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه و دریا اورس سفیر کشور ترکیه در ایران و مسئولان اصفهان گشایش یافت.

وزیر امور خارجه ترکیه در آیین گشایش این دفتر با ایراد سخنانی بیان کرد: امیدوارم که گشایش این دفتر هواپیمایی به گسترش مناسبت های فرهنگی اصفهان و ترکیه و به ویژه به توسعه گردشگری میان شهر زیبا و تاریخی اصفهان و کشور ترکیه یاری کند.

پیش از این وزیر امور خارجه ترکیه که در سفری دو روزه برای شرکت در اجلاس وزرای خارجه ایران و ترکیه به اصفهان سفر نموده بود، پس از دیدار با استاندار اصفهان از بناهای تاریخی اصفهان به ویژه مجموعه دنیای میدان امام(ره) (نقش دنیا) و بناهای تاریخی آن و همچنین مجموعه دنیای کاخ چهلستون نیز بازدید به عمل آورد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4377

به "دفتر ترکیش ایر در اصفهان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر ترکیش ایر در اصفهان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید