دولت ژاپن: صحبت درباره دوران پس از آبه زودهنگام است

به گزارش بانیما، سخنگوی ارشد دولت ژاپن امروز (چهارشنبه) گفت، هنوز خیلی زود است که درباره دوره سیاسی بعدی پس از شینزو آبه صحبت گردد چون وی تا سال آینده میلادی هنوز نخست وزیر است.

دولت ژاپن: صحبت درباره دوران پس از آبه زودهنگام است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، این صحبت ها از سوی یوشیهیده سوگا، دبیر کابینه ژاپن در بحبوحه نگرانی ها درباره توانایی شینزو آبه، نخست وزیر این کشور در ادامه کارش پس از دو بار بستری شدن در بیمارستان مطرح شده است.

دبیر کابینه ژاپن گفت: هنوز خیلی زود است که درباره دوران پس از آبه حرف بزنیم چون هنوز یک سال از دوران نخست وزیری او مانده است.

عزیمت دوباره آبه به بیمارستان، نگرانی هایی را درباره توانایی او برای ادامه کار به عنوان رهبر ایجاد نموده است؛ آن هم در شرایطی که مسائل پزشکی دارد و با خستگی ناشی از مدیریت بحران کرونا دست و پنجه نرم می نماید.

یکی از آزمایش های شینزو آبه که در روزهای گذشته انجام شد، هفت و ساعت و نیم به طول انجامید و به دنبال آن حدس درباره شرایط جسمانی او به وجود آمد. رسانه های ژاپنی گزارش های مفصلی از سرعت راه رفتن آبه نوشته اند. براساس گزارش نشریه فلش، آبه در تاریخ 6 ژوئیه در دفتر کارش خون استفراغ کرد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11555

به "دولت ژاپن: صحبت درباره دوران پس از آبه زودهنگام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت ژاپن: صحبت درباره دوران پس از آبه زودهنگام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید