دیوان عالی آمریکا درباره حفظ اسرار اقتصادی ترامپ تصمیم گیری می نماید

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، سه ماه بعد از رسیدگی دادگاه عالی آمریکا به پرونده استیضاح دونالد ترامپ، امروز سه شنبه بار دیگر این دادگاه شاهد رسیدگی به پرونده دیگری در مورد اسرار اقتصادی رئیس جمهور ایالات متحده است.

دیوان عالی آمریکا درباره حفظ اسرار اقتصادی ترامپ تصمیم گیری می نماید

این جلسه به دلیل اصرار کنگره آمریکا برای انتشار اسرار اقتصادی ترامپ و خودداری کاخ سفید از این کار برگزار می گردد.

حساسیت کنگره آمریکا درباره اسرار اقتصادی ترامپ بعد از اقدام دویچه بانک آلمان بیشتر شد.

افشاگری دویچه بانک آلمان مبنی بر در اختیار داشتن بعضی اظهارنامه های اقتصادیاتی مربوط به دونالد ترامپ احتمال شفافیت درباره اسناد اقتصادی رئیس جمهور آمریکا را قوت بخشیده است. این افشاگری دویچه بانک اقدامی غیرمنتظره در بحبوحه اختلافات بر سر اسناد اقتصادی ترامپ و کوشش دموکرات ها برای کسب اطلاعاتی در این زمینه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2020 میلادی اجرا شده است.

این بانک آلمانی از مدتها قبل به عنوان یکی از گزینه های ممکن برای آگاهی بیشتر از منابع اقتصادی رئیس جمهور آمریکا قلمداد شده است زیرا سالها یکی از منابع تامین وام برای فعالیت های تجاری ترامپ بوده؛ حتی زمانی که دیگر بانک ها این کار را انجام نمی دادند.

افشاگری این بانک آلمانی تایید می نماید که دموکرات ها راستا دیگری را در اختیار دارند تا به اسناد اقتصادی ترامپ دست یابند و حتی آن طور که بعضی از کارشناسان گفته اند راستای که امیدوارکننده است. این اسناد همان چیزی است که حزب دموکرات از مدتها قبل به دنبال آن بوده است.

رایان توماس سخنگوی گروه لیبرال به خاطر آمریکا به پا خیزید در این زمینه گفت: نباید سه سال طول می کشید و چند پرونده دادگاهی متعدد برای آنالیز اظهارنامه اقتصادیاتی رئیس جمهوری تشکیل می شد اما این اتفاق جدید راهکار امیدوارکننده ای است که می تواند اطمینان دهد که مردم آمریکا به شفافیتی که شایسته آن هستند، دست خواهند یافت.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9492

به "دیوان عالی آمریکا درباره حفظ اسرار اقتصادی ترامپ تصمیم گیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوان عالی آمریکا درباره حفظ اسرار اقتصادی ترامپ تصمیم گیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید