راه طولانی بازگشت اقتصاد آمریکا به جهت خود

به گزارش بانیما، خبرنگاران : رئیس جمهور آمریکا گفت پس از بحران مالی و بحران بیکاری کنونی، بازگشت اقتصاد به راستا عادی زمانبر خواهد بود.

راه طولانی بازگشت اقتصاد آمریکا به جهت خود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ­ ­­خبرگزاری صدا و سیما؛ جوبایدن رئیس جمهور آمریکا گفت: ما برای بازگرداندن اقتصاد کشورمان به جهت خود پس از بدترین بحران مالی و بحران بیکاری در قرن حاضر هنوز راهی طولانی برای پیمودن پیش رو داریم. اما پیغام من به مردم آمریکا این است: یاری کنید. این موضوع نه تنها سبب اعتبار بیشتر برای مردم آمریکا می گردد بلکه مردم را در بازگرداندن اقتصاد کشور به جهتش بسیار مصمم تر می نماید.

رئیس جمهور آمریکا گفت: راهبرد جدید مالی بر روی بازسازی ریشه ای اقتصاد کشور تمرکز نموده است. این موضوع دولت را در کنار مردم طبقه کارگر قرار می دهد. زمانی که ما بر روی مردم آمریکا سرمایه گذاری می کنیم ما نه تنها بر روی طبقه بالای جامعه بلکه بر روی مردم عادی آمریکا هم سرمایه گذاری می کنیم. ما شاهد آن بودیم که اقتصاد در ماه مارس با تصویب طرح نجات مالی آمریکا دچار تحولاتی شد. این به منزله امیدی برای کشور ما است. ما همچنان به اجرایی سازی طرح خود در کشور در هفته های آینده ادامه می دهیم.

بایدن گفت: ما باید این سخن را به طور مستقیم به مردم آمریکا بگوییم. پیشرفتی که ما به سختی به آن دست پیدا نموده ایم می تواند معکوس گردد. در جبهه مالی اثرات و منافع طرح نجات آمریکا در مراحل اولیه خود است. این یک طرح نجات است. زمانی که اقتصاد به جهت خود بازگردد ما باید کوشش بیشتری را در جهت اقتصاد کشور داشته باشیم. ما نه تنها برای کوتاه مدت بلکه برای بلندمدت هم باید برنامه داشته باشیم. به همین خاطر من طرح اشتغال آفرینی آمریکا را ارائه نموده ام. این یک طرح 8 ساله است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15277

به "راه طولانی بازگشت اقتصاد آمریکا به جهت خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه طولانی بازگشت اقتصاد آمریکا به جهت خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید