رایزنی فدراسیون دوچرخه سواری برای ساخت پیست چوبی در مشهد

به گزارش بانیما، فدراسیون دوچرخه سواری در حال رایزنی برای ساخته شدن یک پیست سرپوشیده چوبی در شهر مشهد است.

رایزنی فدراسیون دوچرخه سواری برای ساخت پیست چوبی در مشهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تمرین نکردن بر روی پیست های سرپوشیده و چوبی یکی از دغدغه های دوچرخه سواران ماده پیست کشورمان طی سالیان اخیر بوده است.

عدم وجود چنین پیستی در ایران باعث می شد تا رکابزنان تمرینات خود را در فضای باز و روی پیست های بتنی انجام بدهند و در زمان اعزام به مسابقات نتوانند استعداد و نتیجه زحمات خود را به طور کامل به نمایش بگذارند.

در حال حاضر یک پیست چوبی در شهرستان ساری و توسط شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی در حال ساخت است اما با توجه به اینکه اعتبارات لازم برای ساخت و تکمیلش هنوز وجود ندارد، زمان بهره برداری از این پیست معین نیست.

با توجه به احتیاج دوچرخه سواران ایران، فدراسیون به تازگی رایزنی هایی را با بخش خصوصی به منظور ساخت یک پیست چوبی سرپوشیده در مشهد شروع نموده است. خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در این باره به خبرنگاران گفت: بخش خصوصی زمین لازم برای احداث این پیست را دارد و این آمادگی را نیز برای این کار پرهزینه اعلام نموده است. یاریی که ما در این راستا کردیم، این بود که از شرکت توسعه و نگهداری درخواست نقشه کنیم. همچنین مکاتباتی را با فدراسیون جهانی و همچنین وزارت ورزش داشته ایم. احداث این پیست قطعاً یاری زیادی به رشد و پیشرفت دوچرخه سواری ایران در رشته پیست خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11909

به "رایزنی فدراسیون دوچرخه سواری برای ساخت پیست چوبی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی فدراسیون دوچرخه سواری برای ساخت پیست چوبی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید