روایت رئیس اورژانس از مسمومیت های دانش آموزان ، مهم ترین علامتی که در مصدومان مشاهده می گردد ، موارد حاد مسمومیت هم وجود داشت؟

به گزارش بانیما، رئیس سازمان اورژانس کشور درخصوص ماموریت های اورژانس در جریان مسمومیت های دانش آموزان شرح داد.

روایت رئیس اورژانس از مسمومیت های دانش آموزان ، مهم ترین علامتی که در مصدومان مشاهده می گردد ، موارد حاد مسمومیت هم وجود داشت؟

به گزارش خبرنگاران، جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: نیروهای اورژانس فقط در بحث خدمات رسانی و انتقال دانش آموزان به مراکز درمانی حضور دارند.

وی با اشاره به مأموریت معاون درمان وزارت بهداشت در موضوع پیگیری علل مسمومیت دانش آموزان اضافه کرد: یک کمیته علمی با برترین متخصصان سم شناسی و بالینی مشغول کار هستند.

میعادفر در مورد علائم مسمومیت هایی که دانش آموزان عنوان می نمایند، گفت: موقعی که نیروهای اورژانس بر بالین دانش آموزان حاضر می شوند، یک اندازه زمان گذشته و آثاری از اظهارات آنها را نمی بینیم. در عین حال، با علائمی همانند تنگی نفس روبرو می شویم.

رئیس سازمان اورژانس کشور در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز موارد حاد از مسمومیت ها را داشته ایم یا خیر، اضافه کرد: مورد خاصی نداشته ایم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 22236

به "روایت رئیس اورژانس از مسمومیت های دانش آموزان ، مهم ترین علامتی که در مصدومان مشاهده می گردد ، موارد حاد مسمومیت هم وجود داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت رئیس اورژانس از مسمومیت های دانش آموزان ، مهم ترین علامتی که در مصدومان مشاهده می گردد ، موارد حاد مسمومیت هم وجود داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید