رونمایی از کتاب برادران باغ بهشت در مرکز لرستان

به گزارش بانیما، کتاب برادران باغ بهشت که مروری بر زندگی نامه و خاطرات سرداران شهید سیدمصطفی و سیدجواد میرشاکی است، در خرم آباد رونمایی شد.

رونمایی از کتاب برادران باغ بهشت در مرکز لرستان

به گزارش خبرنگاران، طی مراسمی که در دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان با عنوان یاران بی ادعا برگزار گردید، از کتاب برادران باغ بهشت که مروری بر زندگی نامه و خاطرات سرداران شهید سیدمصطفی و سیدجواد میرشاکی است، با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان لرستان رونمایی شد.

نویسنده این کتاب محمدتقی عزیزیان از نویسندگان لرستانی بوده و کتاب مذکور در 208 صفحه در انتشارات نشر پراکنده در دو فصل شامل مقدمه و شهید سیدمصطفی میرشاکی و شهید سیدجواد میرشاکی به چاپ رسیده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: شهدا بی شک، کبوتران سبک بالی هستند که سایه بال و پرشان بر سر تاریخ و جغرافیای فرهنگی این مرز و بوم و بر روی عقاید ناب مؤمنان طریق عشق، جاودانه خواهد ماند. شهدا دانش آموختگان مکتب انسان ساز عاشورا هستند که درس آزادی و آزادگی را از سرور و سالار خود حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آموخته اند.

نگاهی گذرا به زندگی پُربار این عزیزان، شاهد این مدعاست که در عرصه هایی خطیر مبارزه با طاغوت، حضور در صحنه های انقلاب و پوشیدن لباس رزم در دوران شکوهمند دفاع مقدس، همیشه پیشواز و طلایه دار بوده اند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5221

به "رونمایی از کتاب برادران باغ بهشت در مرکز لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب برادران باغ بهشت در مرکز لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید