رگبار پراکنده باران و رعد و برق در این استان ها ، روند افزایشی دمای هوا تا سه شنبه ، 5 روز گرد و خاک در بعضی منطقه ها ، تهران هم گرد و خاکی می شود

به گزارش بانیما، سازمان هواشناسی گفت که روند افزایش تدریجی دما و ماندگاری هوای گرم در اغلب منطقه ها کشور تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت .

رگبار پراکنده باران و رعد و برق در این استان ها ، روند افزایشی دمای هوا تا سه شنبه ، 5 روز گرد و خاک در بعضی منطقه ها ، تهران هم گرد و خاکی می شود

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی اعلام کرد که طی آینده در استان های اردبیل ، گیلان و غرب مازندران ابرناکی و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

دوشنبه در استان های اردبیل ، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در استان های تهران و سمنان انتظار می رود.

از روز پنج شنبه تا اواسط هفته آینده آسمان در غالب نقاط کشور صاف خواهد بود.

طی 5 روز آینده در نوار شرقی و غرب و جنوب غرب کشور وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در منطقه ها مستعد خیزش گرد و خاک پدیده غالب است .

طی 2 روز آینده در جنوب تهران، قم و شمال و شرق اصفهان نیز سرعت وزش باد افزایش یافته که در برخی از این منطقه ها با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

همچنین روند افزایش تدریجی دما و ماندگاری هوای گرم در غالب منطقه ها کشور تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت .

در 5 روز آینده شرق دریای عمان و خلیج فارس و طی روزهای شنبه و یکشنبه دریای خزر مواج است .

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 22870

به "رگبار پراکنده باران و رعد و برق در این استان ها ، روند افزایشی دمای هوا تا سه شنبه ، 5 روز گرد و خاک در بعضی منطقه ها ، تهران هم گرد و خاکی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار پراکنده باران و رعد و برق در این استان ها ، روند افزایشی دمای هوا تا سه شنبه ، 5 روز گرد و خاک در بعضی منطقه ها ، تهران هم گرد و خاکی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید