زاهدی: آزادسازی سهام عدالت با مدیریت صورت بگیرد ، شفافیت موضوع مهم اقتصادی کشور است

به گزارش بانیما، نماینده کرمان در مجلس گفت: دولت و دستگاه های نظارتی مراقب باشند با آزادسازی سهام عدالت، دلال ها هم وارد این موضوع نشوند و حق مردم را پایمال نکنند زیرا که اصل آزادسازی سهام عدالت خوب است.

زاهدی: آزادسازی سهام عدالت با مدیریت صورت بگیرد ، شفافیت موضوع مهم اقتصادی کشور است

محمدمهدی زاهدی، نماینده کرمان و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، گفت: وارد کردن بنگاه های اقتصادی دولت به بورس کار بسیار خوبی است، چون باعث شفاف سازی اقتصاد کشور می شود.

وی ادامه داد: نکته مهمی که وجود دارد این است که نباید به طوری پیش برود که این رشد حباب گونه بازار سرمایه، باعث شود هم به اقتصاد و هم به مردم صدمه بزند.

زاهدی شرح داد: مردم را باید با تبلیغات تشویق کرد تا به بورس وارد شوند، زیرا با این نقدینگی موجود در کشور این امر باعث حرکت چرخه تولید می شود و مانع از ورود این حجم از نقدینگی به موضوعاتی از قبیل ارز، طلا، سکه، خودرو و مسکن می شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: آزادسازی سهام عدالت کار بسیار خوبی است و این کار باعث می شود تا حدودی اختلاف طبقاتی کم شود، ولی نباید این اتفاق خوب با یک مدیریت بد خراب بشود.

زاهدی اضافه نمود: متاسفانه بحث عدم شفافیت در خیلی از حوزه های اقتصادی باعث هرج و مرج شده است مثلا نبود شفافیت باعث شده است تخلفاتی در پرداخت وام ها یا تخصیص ارز های 4200 صورت بگیرد. پس درمان این بیماری فقط شفافیت است.

وی تاکید کرد: دولت و دستگاه های نظارتی مراقب باشند با آزادسازی سهام عدالت، دلال ها هم وارد این موضوع نشوند و حق مردم را پایمال نکنند. اصل آزادسازی سهام عدالت خوب است؛ اما به شرطی که با مدیریت خوبی همراه باشد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9419

به "زاهدی: آزادسازی سهام عدالت با مدیریت صورت بگیرد ، شفافیت موضوع مهم اقتصادی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاهدی: آزادسازی سهام عدالت با مدیریت صورت بگیرد ، شفافیت موضوع مهم اقتصادی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید