سپاهان به دنبال مدیرعامل فولاد، سعید آذری به اصفهان بر می شود؟

به گزارش بانیما، مدیرعامل فصل گذشته باشگاه فولاد خوزستان امکان دارد برای فصل بیستم لیگ برتر دوباره به اصفهان برگردد.

سپاهان به دنبال مدیرعامل فولاد، سعید آذری به اصفهان بر می شود؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، باشگاه سپاهان اصفهان که بعد از استعفای مسعود تابش از مدیرعاملی با سرپرستی منوچهر نیکفر اداره شده است قرار است به زودی مدیرعامل جدیدش انتخاب و معرفی گردد.

طبق اطلاع خبرنگار خبرنگاران، روز شنبه نشستی با درخواست سپاهانی ها بین حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن و فصل تازه گذشته فولاد خوزستان در اصفهان برگزار شده است. در این نشست که اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان نیز حضور داشته اند آذری پیشنهاد مدیرعاملی سپاهان را رسماً دریافت نموده است و ظاهراً درخواست های خود را نیز مطرح و گزارش جامعی از شرایط کنونی باشگاه سپاهان به مدیران این مجموعه ارائه نموده است.

انتقال آذری به سپاهان اما به نشست روز دوشنبه او با علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و روشن شدن شرایط ادامه همکاری اش با این باشگاه، البته منوط به برطرف مسائل شخصی حاصل از عدم حضور اعضای خانواده اش در اهواز به دلیل مسائل پزشکی، بستگی دارد. آذری پیش از این اعلام نموده بود برای فولاد برنامه چندین ساله دارد و میخواهد نهالی که در این شهر کاشته را به ثمر برساند. از آن سو مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان نیز در مصاحبه ای اعلام نموده بود مجموعه فولاد همه تلاشش را برای حفظ آذری به کار خواهد بست.

از سویی دیگر سپاهانی ها با جدیت تمام به دنبال مدیرعامل هستند و درصورتی که از جذب آذری قطع امید نمایند دیگر گزینه ها را آنالیز خواهند کرد. با این شرایط باید منتظر باشیم تا ببینیم نتیجه این مسابقه مدیریتی چه زمانی تعیین خواهد شد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12018

به "سپاهان به دنبال مدیرعامل فولاد، سعید آذری به اصفهان بر می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان به دنبال مدیرعامل فولاد، سعید آذری به اصفهان بر می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید