سیستم پیشرفته مدیریت ویدیووال ها در کشور ساخته شد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از راه های بهتر و بزرگتر دیده شدن و همچنین یکی از رویکردهای مدرن آموزشی، استفاده از نمایشگر بزرگ در اماکن مختلف تجاری، آموزشی و فرهنگی، اتاق مانیتورینگ و اتاق های کنترل است و چه بهتر که این نمایشگرهای غول پیکر به ابزار تعاملی که برای کاربر و مخاطب جاذب و جالب توجه است نیز مجهز بوده و از طرفی با استفاده از تکنولوژی های جدید و قابل دسترسی قیمت تمام شده محصول برای مشتری به حداقل ممکن برسد.

سیستم پیشرفته مدیریت ویدیووال ها در کشور ساخته شد

حسین مختاری، مدیر مهندسی و فروش یک شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت که در سال 1389 فعالیت خود شروع نموده همیشه کوشش داشته با سرمایه گذاری انسانی و مادی در زمینه های تحقیق و توسعه، نوآوری، خلق و تجاری سازی ایده های خلاقانه، گام های موثری در راستای استقلال کشور و پیشبرد اقتصاد مقاومتی در زمینه علم و فناوری بردارد.

وی اعلام نمود: از جمله محصولات این شرکت سیستم مدیریت تصاویر است.سیستم های تصویری بزرگ و پیچیده از جمله ویدئو وال ها و نمایشگرهای اتاق های کنترل عمدتا دارای چندین ورودی و بیش از یک خروجی می باشند که اصلاح و انطباق تصاویر، کنترل لحظه ای ، برخط و بدون وقفه آن ها احتیاجمند سیستم های مدیریت تخصصی است.

مختاری با بیان اینکه ما در این شرکت دانش بنیان قادریم درزمینه تامین، نصب، راه اندازی و نگهداری این سیستم ها به متقاضیان خدمت رسانی کنیم، اضافه کرد: یکی دیگر از محصولات این شرکت، میز لمسی با سایز 32 تا 84 اینچ با قابلیت تشخیص 2 تا 100 نقطه لمس همزمان است که قابلیت کار با انواع سیستم عامل ها و امکان طراحی نرم افزارهای اختصاصی و کاتالوگ های الکترونیکی به سفارش مشتریان را دارد. این میز دارای صفحه محافظ ، سیستم خنک کاری و سیستم محافظ برق امکان اتصال به شبکه به وسیله کابل LAN و Wi-Fi است.

مختاری توضیح داد: از دیگر محصولات این شرکت نمایشگرهای نانو اکرلیک غول پیکر تعاملی است که متناسب با احتیاج مشتری و با در نظر دریافت فضای موجود با کیفیت تصویر Ultra HD , Full HD , HD و بالاتر از دیگر توانمندی های است که تا کنون نمونه های متعددی از آن راه اندازی و مورد استفاده قرار گرفته است .بهره گیری از تکنیک Edge Blending امکان ایجاد نمایشگرهای بدون درز و غول پیکر را میسر می سازد همچنین با در اختیار داشتن انواع سیستم های پیشرفته مدیریت تصاویر محدودیت های کنترلی ویدئو وال ها به حد اقل رسیده و کاربری با آن ها بسیار آسان تر خواهد بود .

وی اعلام نمود: از مزایای این سیستم ها می توان به تعاملی (لمسی) بودن، بدون درز و یکپارچه بودن تصاویر ، مدیریت آنی یا Real Time ، امکان طراحی تمام جزئیات بر مبنای سفارش و مالی بودن آن اشاره نمود .

به گفته مختاری، ویدئو وال های بزرگ این شرکت در داخل دکور و همچنین به صورت مستقل قابل نصب بوده، دارای قابلیت تشخیص چند لمس همزمان می باشند که امکان تعامل همزمان چند کاربر به صورت جداگانه و یا حتی کارهای گروهی را فراهم آورده و بر جذابیت سیستم می افزاید.

وی در مورد میزان اشتغالزایی این شرکت گفت: در حال حاضر حدود 14 نفر به صورت تمام وقت و پاره وقت در شرکت فعالیت دارند که با احتساب همکاران پروژه های برون سپاری شده به حدود 30 نفر بالغ می شوند.

مختاری در مورد میزان صرفه جویی حاصل از محصولات این شرکت دانش بنیان گفت:محصولات این شرکت از قبیل کیوسک و استند لمسی، میز لمسی و ویدیو وال ها که با استقبال خوبی هم از سوی خریداران روبرو هستند حداقل 40 درصد ارزان تر از نمونه های وارداتی هستند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4647

به "سیستم پیشرفته مدیریت ویدیووال ها در کشور ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم پیشرفته مدیریت ویدیووال ها در کشور ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید