شب پرماجرای کُردها در تالار وحدت

به گزارش بانیما، در سومین شب از سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر، 11 اجرا در شش سالن تهران به روی صحنه می رود.

شب پرماجرای کُردها در تالار وحدت

به گزارش خبرنگاران، سومین شب از برگزاری جشنواره موسیقی فجر 1401 مصادف است با یکشنبه ـ 30 بهمن ـ که در جریان آن تالار وحدت تنها در سانس 18:30 میزبان اجرای کنسرتی خواهد بود و در دومین سانس این سالن، یعنی 21:30 برنامه ای اجرا نمی گردد.

بعلاوه تالار رودکی در دو سانس 18:30 و 21:30 به ترتیب میزبان شب ساز ایرانی و نغمه سپهر است. فرهنگسرای نیاوران نیز در همین دو سانس، میزبان دو اجرا از بخش بین الملل، یعنی کوارتت دودوک ارمنستان و بعلاوه گروه موسیقی از کشور هند است.

فرهنگسرای ارسباران هم در دو سانس 18:30 و 21:30 میزبان بخش ویژه سرود تهران و موسیقی لرستان خواهد بود.

سالن کوشک هنر نیز در همین دو سانس، هنرمندان موسیقی نواحی از دو منطقه ایران ـ تربت جام و کردستان ـ را میزبانی می نماید. سالن میلاد نمایشگاه هم که به بخش پاپ اختصاص داده شده است، در دو سانس 19 و 22 به ترتیب میزبان ناصر زینلی و میثم ابراهیمی است.

در نهایت موزه امام علی(ع) به عنوان بخش نمایشگاهی این دوره از جشنواره با به نمایش گذاشتن پوستر و جدول ادوار مختلف جشنواره موسیقی فجر به همراه فیلم اجراهای صحنه ای برگزیده در دوره های گذشته (جشنواره جشنواره ها) امروز از ساعت 16 تا 20 پذیرای عموم علاقمندان است.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از آدینه 28 بهمن ماه کار خود را شروع نموده است و مراسم اختتامیه سوم اسفند در تالار وحدت برپا می گردد.

اعلام ناگهانی خبر مرگ یک هنرمند و برگزاری حنابندان | جزئیات شب زنانه در نیاوران

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 بهمن 1401 بروزرسانی: 30 بهمن 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 22146

به "شب پرماجرای کُردها در تالار وحدت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب پرماجرای کُردها در تالار وحدت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید