شمار قربانیان کرونا در انگلیس به 32692 نفر رسید

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، وزارت بهداشت انگلیس امروز سه شنبه گفت: با فوت 627 بیمار طی 24 ساعت گذشته، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 32 هزار و 692 نفر رسیده است.

شمار قربانیان کرونا در انگلیس به 32692 نفر رسید

بر اساس اعلام خبرگزاری رویترز، این کشور بدترین آمار مرتبط با ابتلا و مرگ در اروپا را به خود اختصاص داده است.

همچنین مطابق با آمار وزارت بهداشت انگلیس، در یک روز اخیر 85 هزار و 293 تست کرونا انجام گرفت و بدین ترتیب در مجموع 2 میلیون و 7 هزار و 146 نفر در این کشور غربالگری شدند.

همچنین؛ با شناسایی 3 هزارو 43 مورد جدید ابتلا به کرونا تا کنون در مجموع 226 هزار و 463 نفر در انگلستان به این بیماری مبتلا شده اند.

این در حالیست که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس یکشنبه هفته جاری از کاهش تدریجی محدودیت های اعمالی درباره کرونا خبر داده بود.

وی در سخنانی گفت که در حال حاضر اقدامات قرنطینه عمومی در این کشور برطرف نخواهد شد؛ اما در عین حال به طرح هایی برای کاهش تدریجی بعضی تدابیر در این خصوص اشاره نمود.

جانسون اضافه کرد: اقداماتی که دولت انجام داد مانع وقوع فاجعه در کشور شد که می توانست طبق یک سناریو به حدود نیم میلیون کشته برسد. سرانجام قرنطینه عمومی طی این هفته زمان مناسبی نیست و به جای آن گام های دقیق اولیه برای اصلاح تدابیرمان را اتخاذ می کنیم. از روز دوشنبه افرادی که قادر به کار در منزل نیستند می توانند به محل کار خود بروند. همچنین از چهارشنبه به افراد اجازه داده خواهد شد تا زمانی که به توصیه های فاصله گذاری اجتماعی توجه می نمایند بدون محدودیت زمان در هوای باز حضور یابند. می توان در پارک محلی آفتاب گرفت و به دیگر مسیرها رانندگی کرد و تنها با افراد خانواده ورزش کرد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9530

به "شمار قربانیان کرونا در انگلیس به 32692 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در انگلیس به 32692 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید