عسکری: به مردم ایران قول می دهیم تا سرحد توان مبارزه کنیم

به گزارش بانیما، فریبرز عسکری با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: صادر نشدن ویزا بعضی اعضای تیم مشکل بزرگی بود که در روحیه اعضای تیم تأثیر منفی گذاشت. تک تک اعضای تیم ملی ماه هاست با پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و فشرده بودند و حقشان نبود که این چنین به مسابقات اعزام شوند.

عسکری: به مردم ایران قول می دهیم تا سرحد توان مبارزه کنیم

وی اضافه نمود: امیدوارم مشکل ویزا سایر اعضای تیم که در تهران باقی مانده اند امروز حل شده و خیلی زود به ما ملحق شوند تا با اتحاد همیشگی برای کسب افتخاری که برای آن زحمت کشیده ایم کوشش کنیم. رقابتهای دنیای است و همه با آمادگی بالا آمده اند. ما نیز همانند گذشته یکی از مدعیان سرسخت در همه اوزان هستیم.

سرمربی تیم ادامه داد: خدا را شکر بچه ها هم قسم شدن که با تمام وجود برای پیروزی مقابل رقبای خود هر چه در توان دارند بکار گیرند. من از اعضای تیم برای کوشش در تمرینات تشکر می کنم. شبانه روز شاهد سختی کشیدن، وزن کم کردن و… بودم و حالا وقت نتیجه دریافت است.

عسکری در سرانجام گفت: از همکار عزیزم استاد بسحاق که با وجود صدور ویزا در تهران ماند تا کنار اعضای تیم باشد تشکر می کنم. به همه مردم ایران قول می دهیم با همه وجود بجنگیم و از هموطنان عزیز خود می خواهم در این ماه مبارک فرزندان خود را برای رسیدن به موفقیت دعا نمایند.

بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا از امروز در منچستر شروع می گردد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2951

به "عسکری: به مردم ایران قول می دهیم تا سرحد توان مبارزه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسکری: به مردم ایران قول می دهیم تا سرحد توان مبارزه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید