فارس من، پرونده تخریب منازل ده ونک در حال پیگیری است

به گزارش بانیما، رئیس دانشگاه الزهرا(س) گفت: موضوع تخریب منازل ده ونک توسط دانشگاه الزهرا(س) در حال پیگیری تا رسیدن به نتیجه قابل قبول است.

فارس من، پرونده تخریب منازل ده ونک در حال پیگیری است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند از طریق آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع تخریب منازل ده ونک توسط دانشگاه الزهرا(س) را در مطرح کرده و از خبرنگاران خواستار گفت وگو با مسؤولان دانشگاه فنی و حرفه ای شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

مهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا(س) درباره موضوع تخریب منازل ده ونک توسط دانشگاه الزهرا(س)، گفت: این موضوع همچنان در حال پیگیری از سوی دانشگاه الزهرا(س) است و در صورتی که به نتیجه مشخصی در این باره برسیم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی اضافه نمود: در حال حاضر موضوع پرونده تخریب منازل ده ونک توسط دانشگاه الزهرا(س) توسط دانشگاه در حال پیگیرس است و همچنان منتظر نتیجه در این مورد هستیم.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای شرح داد: زمانی که موضوع تخریب منازل ده ونک توسط دانشگاه الزهرا(س) به مرحله قابل قبولی برسد رسانه ها را در جریان قرار خواهیم داد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4230

به "فارس من، پرونده تخریب منازل ده ونک در حال پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، پرونده تخریب منازل ده ونک در حال پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید