فوتبال در پارکینگ!

به گزارش بانیما، بازیکن تیم فوتبال سپاهان می گوید در روزهای شیوع کرونا در پارکینگ تمرین می نماید اما برای آمادگی انجام مسابقه به 20 روز زمان برای تمرین گروهی احتیاج دارد.

فوتبال در پارکینگ!

به گزارش خبرنگاران، با شیوع ویروس کرونا و لغو مسابقات ورزشی، بیشتر فوتبالیست ها خود را در خانه قرنطینه کردند اما برای حفظ آمادگی، در محیط های کوچک و به صورت انفرادی تمرینات خود را ادامه دادند. هاجر دباغی، ملی پوش فوتبال بانوان در گفت وگو با خبرنگاران به پیگیری تمرینات خود در این شرایط اشاره و بیان نمود: در پارکینگ خانه مان تمرین می کنم. هرچند فضا و امکانات زیادی ندارم اما برای آنکه بدنم نخوابد، هر روز تمریناتم را انجام می دهم.

بازیکن تیم سپاهان در خصوص شرایط لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: لیگمان هر سال پویاتر می گردد و فرایند صعودی دارد اما احتیاج به حضور اسپانسرهای بهتری داریم. همچنین باید بانوان بیشتر دیده شوند اما در لیگ جاری به دلیل عدم حضور خبرنگاران در استادیوم، کمتر دیده شدیم و این موضوع جلوی پیشرفتمان را گرفت چون هر چه بیشتر دیده شویم انگیزه هایمان بالاتر می رود و پیشرفتمان بیشتر می گردد. امیدوارم که خبرنگاران دوباره به عرصه فوتبال بانوان وارد شوند تا فرایند صعودی داشته باشیم و تیم های عظیمی مثل تراکتور و فولاد خوزستان که خصوصی هستند و مشکل اقتصادی ندارد به لیگ بانوان هم وارد شوند.

او با تایید کاهش جذابیت لیگ جاری نسبت به فصل قبل مسابقات، اظهار کرد: جذابیت مسابقات نسبت به سال گذشته کمتر بود چون در لیگ فصل قبل یک جهش عظیم داشتیم و بعضی تیم ها نتایجی می گرفتند که از قبل قابل پیش بینی نبود اما سال جاری مدعیان کمتر و نتایج قابل پیش بینی بود.

بازیکن تیم سپاهان در خصوص تعطیلی یا ادامه لیگ برتر با توجه به شیوع کرونا، بیان نمود: این تصمیم بستگی به شرایط شیوع کرونا دارد. اگر فرایند شیوع این بیماری کاهش پیدا کند می توان بازی ها را انجام داد تا تکلیف تیم ها تعیین گردد. از طرف دیگر سلامتی از همه چیز مهم تر است اما توقف مسابقات در این صندلی درست نیست و در صورت اعلام سرانجام باید لیگ سال جاری را کلا نادیده بگیرند.

دباغی به زمان لازم برای آماده سازی تیم ها در صورت ادامه لیگ اشاره و بیان نمود: حداقل به 20 روز زمان احتیاج داریم چون هر اندازه هم که در فضای خانه تمرین کنیم اما فوتبال ورزشی تیمی است و به کار گروهی احتیاج دارد.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان با 38 امتیاز در صندلی چهارم لیگ قرار گرفته است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9292

به "فوتبال در پارکینگ!" امتیاز دهید

1 کاربر به "فوتبال در پارکینگ!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال در پارکینگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید