قتل رومینا حاصل جهل فرهنگی ست تا جهل مذهبی!

به گزارش بانیما، اینکه بگوییم اگر حکم قصاص در اسلام (و به تبع آن در قانون مجازات اسلامی) برای پدری که فرزند خود را می کشت وجود داشت الان رومینا زنده بود، بیان کننده اندیشه ضعیف و کوته بینی و کم سوادی گوینده موضوع و تنزل احکام و اجحاف در حق اسلام عزیز است.

قتل رومینا حاصل جهل فرهنگی ست تا جهل مذهبی!

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران وحید ایمانی؛ رومینا و رومیناهای مشابه در گذشته یا آینده، حاصل فقه و اندیشه اسلامی نیستند؛ اینکه بگوییم اگر حکم قصاص در اسلام (و به تبع آن در قانون مجازات اسلامی) برای پدری که فرزند خود را می کشت وجود داشت الان رومینا زنده بود، بیان کننده اندیشه ضعیف و کوته بینی و کم سوادی گوینده موضوع و تنزل احکام و اجحاف در حق اسلام عزیز است. چرا که با وجود احکام قصاص در سایر موارد ما هر روز شاهد انواع و اقسام جنایت و قتل های مختلف هستیم و حکم قصاص موجب ریشه کن شدن جنایت و قتل نگردیده.

قتل رومینا حاصل جهل فرهنگی ست تا جهل مذهبی!!

جهلی که در سالیان متمادی به واسطه آروغ روشنفکری لیبرال های غرب زده به جامعه تزریق شده و ارزش و آزادی زن را تا سر حد حضور در استادیوم و برداشتن رو سری و حق طلاق نزول داده است. روشنفکرانی که منزلت و صندلی برابری زن و مرد را موجب حقارت زن، به خورد جامعه دادند و با بزک کردن تساوی غربی زن و مرد، به زن چهرهء کالایی خریدنی و بی ارزش دادند.

آری، سرنوشت رومینا حاصل استاندارد دوگانه فرهنگ همان هایی است که برای قاتلین مردم هشتگ نه به اعدام می زنند و برای پدر قاتل، قصاص را نماد عدالت می دانند !

برای تکرار نشدن سرنوشت هیچ دختری به سرنوشت رومینا، نه لایحه می خواهد نه قانون و نه ترند کردن هشتگ های ضد دینی؛ ما برای تکرار نشدن این اتفاقات، به ترویج فرهنگی با عیار و شاخص و تضمین شده احتیاج داریم، به فرهنگ غنیِ اسلامی! باید به بانوان جامعه یادآور شد که لیبرال های فرهنگیِ روشنفکرنما، حق والای برابریِ شما را با تفکر حقیر تساوی در حال چپاولند و تا زمانی که حق برابری خود را، به تساوی واگذار کنید، هم فردا، و هم فرداهای آینده هزاران رومینا خواهیم داشت که زیباترین روزهای زندگیشان را در بستر خاک ماوا خواهند گزید.

4127

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9770

به "قتل رومینا حاصل جهل فرهنگی ست تا جهل مذهبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل رومینا حاصل جهل فرهنگی ست تا جهل مذهبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید