قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی امضا شد ، افزایش 15 درصدی سقف تعهدات درمانی

به گزارش بانیما، رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان اطلاع داد و گفت: در قرارداد جدید سقف تعهدات درمانی 15 درصد افزایش یافته است.

قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی امضا شد ، افزایش 15 درصدی سقف تعهدات درمانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در خصوص بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان این سازمان، گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی، با برگزاری مناقصه، در جلسه کانون عالی بازنشستگان با حضور بازرسین و اعضای اصلی هیات مدیره کانون و پس از مذاکرات لازم و در نظر دریافت افزایش سطح خدمات بیمه تکمیلی، با شرکت بیمه ای آتیه سازان حافظ منعقد شد.

وی با اشاره به این که قرارداد جدید از 30 آبان به مدت یک سال اعتبار دارد، اضافه کرد: تا اول آذر سال آینده بازنشستگان می توانند برای استفاده از خدمات درمانی به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه نمایند و از بسته جدید تکمیل درمان بهره مند شوند.

این مسئول با تاکید بر این که حق بیمه تکمیل درمان بازنشستگان تامین اجتماعی از 38 هزار و 200 تومان در سال گذشته به 44 هزار تومان افزایش یافته است، اعلام کرد: به طور متوسط تعهدات درمانی در بیمه تکمیلی جدید 15 درصد افزایش یافته است.

بیات گفت: به منظور رفاه بیشتر بازنشستگان سعی کردیم حق بیمه آنها افزایش زیادی نداشته باشد، اما تعهدات افزایش یافته است. این افزایش شامل بیماران خاص مثل تالاسمی، هموفیلی و ام اس و صعب العلاج، جراحی قلب، پیوند کبد و کلیه، شیمی درمانی و غیره است.

وی اضافه کرد: در قرارداد جدید سقف جراحی های تخصصی به 20 میلیون تومان، پاراکلینیک 1 شامل اسکن، سی تی اسکن و ام آرای به 800 هزار تومان و همچنین پاراکلینیک 2 شامل نوار عضله، عصب و مغز به 600 هزار تومان و جراحی سرپایی نیز به 600 هزار تومان افزایش یافته است.

به گفته بیات، بیش از 3 میلیون و 300 هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که از بیمه تکمیلی درمان استفاده می نمایند.

وی همچنین اظهار کرد: بازنشستگان، مستمری بگیران، ازکارافتادگان و بازماندگان به همراه همسر و سایر افراد تحت تکفل خود واجد شرایط استفاده از قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان هستند. افرادی هم که در گذشته بیمه نبوده اند و می خواهند تحت پوشش قرار بگیرند، 3 ماه فرصت دارند با مراجعه به کانون های بازنشستگی شهر محل زندگی خود فرم درخواست را تکمیل نمایند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: بازنشستگانی هم که در گذشته بیمه بوده اند و الان دیگر نمی خواهند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده نمایند، حداکثر 3 ماه یعنی تا 30 بهمن فرصت دارند که انصراف خود را اعلام نمایند.

وی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی به ازای هر نفر 3 هزار تومان در حق بیمه، بیمه تکمیلی و عمر مشارکت می نماید. همچنین شرکت بیمه گر در قرارداد جدید موظف شده است به منظور ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان و جلب رضایت بازنشستگان و کاهش مراجعات آنها با مراکز دولتی و خصوصی در بخش های بیمارستانی و پاراکلینیکی در سراسر کشور قرارداد منعقد کند.

بیات در خصوص دلیل انتخاب شرکت آتیه سازان حافظ گفت: کانون عالی بازنشستگان با توجه به اهمیت موضوع درمان و بیمه بازنشستگان و همچنین کیفیت ارائه خدمات، نحوه سرویس دهی، مدیریت و نرخ حق بیمه - از میان شرکت های مختلف - با این شرکت بیمه قرارداد منعقد نموده است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6295

به "قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی امضا شد ، افزایش 15 درصدی سقف تعهدات درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی امضا شد ، افزایش 15 درصدی سقف تعهدات درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید