قلعه نویی: پاتوسی و اسماعیلی فر را می خواهم

به گزارش بانیما، سرمربی سپاهان بیان کرد از مسئولان باشگاه خواسته آیاندا پاتوسی و دانیال اسماعیلی فر را به جمع نفراتش اضافه نمایند.

قلعه نویی: پاتوسی و اسماعیلی فر را می خواهم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سپاهان یکی از باشگاه هایی است که جابجایی نیم فصل را پرقدرت استارت زده و با جذب بازیکن در پست های مورد احتیاج در صدد تقویت خود برای ادامه مسابقات لیگ نوزدهم است. طلایی پوشان اصفهانی تا به امروز محمد طیبی و مهدی ترکمان را از نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم به خدمت گرفتند و شنیده می گردد که آنها چند ستاره بزرگ را هم در سبد خرید خود قرار داده اند.

در این باره امروز امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با اعضای هیات مدیره باشگاه جلسه ای را برگزار کرد که طی آن برنامه های آینده خود را ارائه داد و البته به مدیران درباره جذب دو ستاره تاکید نمود.

امیر قلعه نویی در گفت وگوی کوتاهی با خبرنگار ورزش سه در این خصوص بیان نمود: جلسه بسیار خوبی با مدیران باشگاه داشتیم و برنامه های نیم فصل دوم را مرور کردیم. خوشبختانه مدیران باشگاه هم در صدد هستند تا شرایط خوبی را برای تیم مهیا نمایند و انشاالله همه چیز با قدرت پیش برود.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح شد مربوط به اردوی تیم در کشور ترکیه بود. با اینکه از قبل خواسته بودم اردوی آنتالیا برنامه ریزی گردد اما با توجه به شرایط و محدودیت های ارزی و مسائل مالی تصمیم گرفتیم اردوی آنتالیا را لغو کنیم. تصمیم داریم اردویی در تهران داشته باشیم و برنامه های خود را در پایتخت دنبال کنیم.

سرمربی سپاهان درباره لیست جابجاییی اش نیز تاکید نمود: در جلسه امروز به مسئولان باشگاه تاکید نمودم که احتیاج مبرمی به جذب آیاندا پاتوسی و دانیال اسماعیلی فر داریم و این دو بازیکن در اولویت نفرات مورد نظر من قرار دارند. از مدیران باشگاه هم خواستم تحت هر شرایطی این دو بازیکن را جذب نمایند و انشاالله این اتفاق هم رخ می دهد.

لازم به ذکر است؛ پاتوسی که سابقه خوبی از بازی در استقلال دارد به همراه دانیال اسماعیلی فر که یکی از ستاره های فوتبال ایران طی سال های گذشته بوده بی تردید دو خرید جذاب برای طرفداران سپاهان محسوب می شوند. در صورتی که مدیران سپاهان بتوانند آنها را به خدمت بگیرند، قدرت خط هافبک این تیم بسیار افزایش پیدا می نماید و سپاهان را پرمهره تر از قبل خواهد نمود. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی طی روزهای آینده در جابجایی باشگاه رخ می دهد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6984

به "قلعه نویی: پاتوسی و اسماعیلی فر را می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: پاتوسی و اسماعیلی فر را می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید