لوکاکو: شاو بهترین بازیکن این فصل منچستریونایتد بوده است

به گزارش بانیما، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ از ثبات بازی هم تیمی انگلیسی اش تمجید کرد.

لوکاکو: شاو بهترین بازیکن این فصل منچستریونایتد بوده است

به گزارش خبرنگاران، روملو لوکاکو در گفت وگو با نشریه میرر انگلیس با اشاره به نقش مهم بازیکنان خط دفاعی منچستریونایتد در حفظ امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گفت: همه در خصوص خوب شدن خط حمله با ما صحبت می نمایند اما ما در خط دفاعی هم واقعاً خوب کار می کنیم. کریس اسمالینگ که چند بازی می گردد به ترکیب تیم بازگشته، فوق العاده کار نموده و از دید من لوک شاو هم بهترین بازیکن ما در این فصل بوده است.

وی ادامه داد: اشلی یانگ این فصل باثبات بوده و داوید دخه آ هم که بهترین دروازه بان دنیا است. از خط میانی تا حمله نیز سعی می کنیم این اطمینان را به وجود بیاوریم که خط دفاع ما کار آسانی در جریان بازی ها داشته باشد. ما این کار را در بازی لیورپول به صورت تیمی انجام دادیم.

لوکاکو همچنین با اشاره تساوی منچستریونایتد مقابل لیورپول با وجود سه تعویض اجباری که در نیمه اول این بازی داشت، گفت: به عنوان بازیکن همواره می خواهید که در چنین بازی هایی به پیروزی برسید، اما با وجود مصدومیت هایی که در نیمه اول داشتیم، ذهنیت قوی از خود نشان دادیم. ما باید در آن بازی انعطاف پذیری خود را نشان می دادیم.

هافبک بلژیکی شیاطین سرخ در انتها اعلام کرد: ما در بازی با لیورپول هم موقعیت هایی داشتیم، اما به قدری به لحاظ ذهنی قوی بودیم که مطمئن بودیم که بازی را نمی بازیم و حداقل یک امتیاز خواهیم گرفت. اکنون باید به فکر بازی چهارشنبه با کریستال پالاس باشیم.

شاگردان اولگنار سولسشایر از ساعت 23:30 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست وهشتم لیگ برتر انگلیس در استادیوم سلهرست پارک به مصاف کریستال پالاس خواهند رفت.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1964

به "لوکاکو: شاو بهترین بازیکن این فصل منچستریونایتد بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاکو: شاو بهترین بازیکن این فصل منچستریونایتد بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید