مادورو: اگر آمریکا به ما حمله کند، دنیا از ونزوئلا حمایت می نماید

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا امروز چهاشنبه گفت که در صورتیکه آمریکا به این کشور حمله نظامی کند، کشورهای سراسر دنیا از کشورش حمایت خواهند کرد.

مادورو: اگر آمریکا به ما حمله کند، دنیا از ونزوئلا حمایت می نماید

رئیس جمهوری ونزوئلا در این باره گفت: اگر آمریکا به ونزوئلا حمله کند، مردم دنیا برخواهند خاست و در کنار هم با این کشور خواهند جنگید.

لازم به ذکر است ونزوئلا طی روزهای گذشته با تحولات سیاسی مهمی روبرو بوده است.

خوآن گوآیدو رئیس مجلس ملی ونزوئلا و رهبر شورشیان مخالف دولت این کشور چهارشنبه 23 ژانویه به دنبال تظاهرات ضد دولتی در کاراکاس خود را رئیس جمهور موقت این کشور گفت.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز با نقض منشور ملل متحد بر لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل پس از سخنان گوآیدو با انتشار بیانیه ای مضحک گفت: خوآن گوآیدو، رئیس مجلس ملی ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور به رسمیت می شناسم!

نیکلاس مادورو طی سخنانی در جمع طرفداران خود مقابل کاخ ریاست جمهوری کاراکاس گفت: ونزوئلا تمام روابط خود با آمریکا را قطع نموده است. این کشور درصدد کودتا علیه دولت قانونی و منتخب در ونزوئلا است. تمام دیپلمات های آمریکایی در ونزوئلا در عرض 72 ساعت باید کشورمان را تَرک نمایند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1927

به "مادورو: اگر آمریکا به ما حمله کند، دنیا از ونزوئلا حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو: اگر آمریکا به ما حمله کند، دنیا از ونزوئلا حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید