مدیرعامل کارخانه ذوب آهن: از هیچ حمایتی از تیم دریغ نمی کنیم

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، منصور یزدی زاده قبل از عزیمت تیم فوتبال ذوب آهن ایران به قطر جهت دیدار با تیم الاتحاد به همراه هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم حضور یافت.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن: از هیچ حمایتی از تیم دریغ نمی کنیم

وی ضمن تشکر از کوشش های هیات مدیره، مدیرعامل و کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان و سایر تیم های باشگاه، اخلاق مداری را اصل اولیه باشگاه و کارخانه ذوب آهن اصفهان دانست و گفت: هرچند نتیجه و برد تیم، برای مردم عزیز ایران، اصفهان و پرسنل شرکت بسیار حائز اهمیت است اما ذوب آهن پرچمدار اخلاق مداری است و این برند باشگاه و کارخانه است که باید در هر شرایطی حفظ گردد.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن تاکید نمود: مطمئنم تیم ذوب آهن تمام کوشش خود را برای برد در این مصاف با الاتحاد خواهد کرد زیرا ذوب آهن شایستگی های خود را برای نمایندگی ایران نشان داده است.

یزدی زاده برای تیم ذوب آهن ایران به عنوان نماینده شایسته ایران و اصفهان در دیدار پیش رو و مجموعه باشگاه در تمامی مسابقات آرزوی موفقیت کرد و گفت: ما از هیچ حمایتی دریغ نمی کنیم.

در خاتمه جلسه یزدی زاده اعلام نمود که در صورت برد تیم ذوب آهن ایران مقابل الاتحاد عربستان به این تیم پاداش پرداخت خواهد شد.

تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد با نتیجه یک به 2 باخت. بازی برگشت دو تیم روز دوشنبه در قطر برگزار می گردد. ذوبی ها امروز به تهران می آیند و فردا راهی دوحه می شوند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4148

به "مدیرعامل کارخانه ذوب آهن: از هیچ حمایتی از تیم دریغ نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل کارخانه ذوب آهن: از هیچ حمایتی از تیم دریغ نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید