مرا برگردان؛ فریاد یک راز فراموش شده

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران شاید شما گذشته را رها کنید. اما معمولا گذشته شما را رها نمی کند. درست در همان نقطه ای که گمان می کنید رازی که در گذشته دفن نموده اید برای همواره رهایتان نموده، در کوچه پس کوچه های زندگی گیرتان می آورد و جوری یقه تان را می گیرد که دیگر رهایی از آن امکان پذیر نیست!

مرا برگردان؛ فریاد یک راز فراموش شده

رازی که با هزار زحمت دفن نموده اید سر از خاک برآورده و برای برملا شدن و برگشتن به جهانی حقیقت بی تابانه فریاد می زند: مرا برگردان.

مرا برگردان روایتی ست معماگونه و نفس گیر از رازی که بعد از دوازده سال در حال برملا شدن است.

فین و لیلا، دو جوان عاشق، سفری را برای تعطیلات شروع می نمایند. فین به قصد استفاده از سرویس بهداشتی تصمیم به توقف در ایستگاه خدمات بین راهی در امتداد بزرگراه می گیرد. او از اتومبیل بیرون رفته و در ماشین را نیز پشت سر خود قفل می نماید. اما زمانی که برمی شود هیچ اثری از لیلا نیست. لیلا ناپدید شده است!

این داستانی ست که فین برای پلیس ها تعریف نموده است. اما آیا این تمام ماجراست؟

سال ها از آن اتفاق گذشته. غم و اندوه مشترک فین و الن خواهر لیلا از گم شدن لیلا آن دو را به یکدیگر نزدیک نموده و اکنون آنان تصمیم گرفته اند در کنار یکدیگر باشند. حس ششم فین به او می گوید نباید کاملا به الن اعتماد کند. هنوز ابهاماتی راجع به شخصیت الن ذهن فین را درگیر نموده که قادر به حل آن ها نیست. در همین حین اتفاقات عجیبی در حال وقوع است. تماس ها و ایمیل هایی از سمت شخصی ناشناس که از قضا اطلاعات زیادی هم دارد آن دو را به تلاطم انداخته. هشدارها و سرنخ هایی که تعیین نیست دقیقا به کجا ختم خواهند شد…

بی.ای.پاریس نویسنده انگلیسی-فرانسوی و یکی از خالقان متبحر و پرآوازه داستان های معمایی جنایی ادبیات معاصر که با کتاب پشت درهای بسته به شهرت بالایی در جهان دست یافته بود، این بار نیز با خلق داستان مرا برگردان نام خود و کتابش را در سطر پرفروش ترین های جهان ماندگار کرد. رمانی سراسر تعلیق و رمز و راز که شما را با خود همراه نموده، از پستی ها و بلندی های داستان عبور داده و به حل معمایی پیچیده می رساند. پاریس از ابتدا تا انتهای این تریلر جذاب، دست از غافلگیری مخاطب برنخواهد داشت.

اگر شما نیز از دنبال نمایندگان این نویسنده و یا از علاقه مندان ادبیات معمایی و جنایی و داستان هایی با مضمون قتل و وحشت هستید، به شما پیشنهاد می کنیم مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

مرا برگردان نوشته بی ای پاریس با ترجم اعظم خرام در نشر پارسه منتشر شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11624

به "مرا برگردان؛ فریاد یک راز فراموش شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرا برگردان؛ فریاد یک راز فراموش شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید